اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

مدیریت بحران یزد برای پیشگیری از خسارات ناشی از سیل آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: مدیریت بحران استان یزد برای پیشگیری از خسارات ناشی از بارش‌های پاییزه و زمستانی همچون سیل و رگبارهای ناگهانی آماده است.

مدیریت بحران یزد برای پیشگیری از خسارات ناشی از سیل آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، غلامرضا برزگری عصر امروز در نشست بررسی پروژه‌های مربوط به مدیریت بحران حوادث شهرستان مهریز از آمادگی این نهاد برای کاهش اثرات بلایای طبیعی به ویژه پیشگیری و پیش‌بینی از خسارات بارش‌های پائیزه و زمستانی خبر داد.

وی افزود: با آغاز فصل سرما و بارش رگبارهای ناگهانی یا وقوع سیل، ستاد حوادث مترقبه در شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه مدتی است که از رودخانه‌ها و مجاری بارش باران و سیل بازدید کرده و در حال حل مشکلات و نواقص هستند.

برزگری همچنین از وارد آمدن 435 میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، تاسیسات، راه‌ها و ... استان یزد به دنبال وقوع حوادث طبیعی در یکسال گذشته خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: خشک‌سالی، تگرگ، طوفان، سیل و ... از جمله حوادثی است که سال گذشته بیشتر در استان یزد به وقوع پیوسته است.

برزگری بیان کرد: بیش از 43 حادثه در جهان در زمره حوادث طبیعی گنجانده شده که 15 مورد از این بلایا در استان یزد نیز اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان مهریز افزود: 5.5 میلیارد تومان در سال گذشته برای طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت بحران در شهرستان مهریز هزینه شده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول