اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی آسیب دیدگی 650 نفر

امدادگران هلال احمر خوزستان به یاری سیل‌زدگان شتافتند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های امدادی برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل در مناطقی از این استان خبر داد.

امدادگران هلال احمر خوزستان به یاری سیل‌زدگان شتافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل هلال احمر خوزستان، صادق سلامت اظهار داشت: بر اثر جاری شدن سیل و آبگرفتگی در استان در روزهای اخیر بیش از 650 نفر دچار حادثه شدند.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از تیم‌های ارزیاب اعزامی به مناطق سیل‌زده، روستای دلی از توابع باغملک، روستاهای قزاله و رودزرد از توابع رامهرمز، روستای مارزو در نزدیکی اندیمشک و پنج نطقه از مسجدسلیمان به نام‌های نفتک، پشت ترمینال، هوانیروز، باشگاه مرکزی و ریل وی طعمه موج‌های خروشان سیل شده‌اند.

سلامت تصریح کرد: برای عملیات امداد و نجات در مناطق سیل زده، 65 نفر امدادگر اعزام شده‌اند و در این خصوص 70 تخته چادر امدادی، 140 تخته موکت، 300 تخته پتو و سایر اقلام امدادی شامل فانوس، والور، مواد غذایی و بهداشتی تحویل آسیب‌دیدگان شده است.

وی گفت: با توجه به وجود شرایط نامساعد جوی و امکان جاری شدن دوباره سیل، امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت بروز سیل به مناطق آسیب دیده اعزام خواهند شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، بارش‌های پاییزی در روزهای آغازین هفته جاری موجب آبگرفتگی و مشکلاتی در مناطق روستایی خوزستان شده است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول