اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

آسیب‌دیدگان سیل مازندران را رها نمی‌کنیم / خسارت‌های سیل وسیع بود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه سیل بهشهر حداقل سه برابر سیل نکا بود و خسارات زیادی بر جای گذاشت، گفت: این شهر را تا رفع آلام همه آسیب‌دیدگان، رها نمی‌کنیم.

آسیب‌دیدگان سیل مازندران را رها نمی‌کنیم / خسارت‌های سیل وسیع بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید عیسی هاشمی بامداد امروز در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران که به‌منظور پیگیری مشکلات سیل‌زدگان بهشهری و جلوگیری از مشکلات مشابه تشکیل شد، گفت: باید انصاف بدهیم که اگر همت و مدیریت خوب مسئولان را با وجود کمبود امکانات امدادی نداشتیم خسارات مالی و جانی سیل بیش از اینها بود.

وی افزود: سیل بهشهر سه برابر سیل شهرستان نکا بود. در سیل نکا 52 کشته داشتیم و یک تجربه برای ما بود. در شهرستان بهشهر چوب‌آلات و درختانی که دیدید، راه پل‌ها را مسدود و حرکت آب را کُند کردند و گل و لای و لجن و چوب‌هایی که رودخانه با خود آورد وارد زندگی مردم شد.

هاشمی با بیان اینکه اکنون شهر ظاهراً به سمت شکل عادی خود برگشته است، خاطرنشان کرد: ما تا وقتی که آلام آخرین آسیب دیده را برطرف نکنیم، شهر را رها نمی‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: باید مدیریت بیشتری بر اراضی شیب‌دار صورت بگیرد. وقتی بارندگی 20 تا 40 میلیمتر باشد این اراضی مشکلی ایجاد نمی‌کنند، اما وقتی بارندگی به 136 میلی‌متر می‌رسد هیولای دهشتناکی می‌شود که این بلا را به سرمان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این نشست مدیران استانی حوزه صنعت، معدن و تجارت، آب منطقه‌ای، صندوق بیمه کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن، هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری همچنین شهردار بهشهر به بیان گزارش‌ها و عملکردهای خود پرداختند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول