اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد مردمی حمایت از سیل‌زدگان بهشهری:

مختاباد برای حمایت از سیل‌زدگان بهشهر آواز می‌خواند / حضور بزرگان هنر و موسیقی در مازندران

خبرگزاری فارس: عضو گروه مردمی حمایت از سیل‌زدگان مازندران گفت: گروهی از هنرمندان به همراه عبدالحسین مختاباد برای حمایت از مردم سیل‌زده بهشهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

مختاباد برای حمایت از سیل‌زدگان بهشهر آواز می‌خواند / حضور بزرگان هنر و موسیقی در مازندران

علی حسن‌نژاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت:‌ پنج‌شنبه هفته جاری مصادف با 11 آبان ماه برنامه‌ای برای حمایت از سیل‌زدگان بهشهری در سالن هلال احمر مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ستاد با دریافت مجوز برای برگزاری برنامه، بلافاصله کار خود را شروع کرد، افزود: برنامه موسیقی با همدلی هنرمندان، جمع خیران، مازندرانی‌های مقیم تهران و هنرمندانی از جمله استاد احمد محسن‌پور، استاد محمدرضا اسحاقی، استاد حسن خوشرو، اجرای موسیقی توسط گروه وارش، شعرخوانی استاد کیوس گوران، اجرای گروه نوازی کودکان به سرپرستی نکیسا قلی‌نژاد و با حضور ورزشکاران و قهرمانان المپیک برگزار می‌شود.

حسن‌نژاد با اشاره به حضور داود رشیدی در این برنامه متذکر شد:‌ عبدالحسین مختاباد هم در این برنامه به اجرای موسیقی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه خانواده متوفیان سیل بهشهر در این برنامه حضور می‌یابند، گفت: این برنامه بلیط فروشی ندارد و افراد به اندازه توان و همت خود، به مردم سیل‌زده کمک می‌کنند.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد:‌ مدیریت مبالغ جمع‌آوری شده برای تخصیص مبالغ به مردم آسیب‌دیده بر عهده ستاد مردمی حمایت از سیل‌زدگان بهشهری است.

به گزارش فارس، عبدالحسن مختاباد علاوه بر این برنامه، در روزهای 18 و 19 آبان هم با اجرای کنسرت موسیقی، سیل‌زدگان بهشهری را یاری می‌کند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول