اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل:

تاکسیرانی آمل برای کسب امتیاز به دیدار حریفان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل گفت: مهمترین هدف این تیم در هفته دوم لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور کسب امتیاز لازم برابر حریفان قدرتمند اصفهانی و کرمانی است.

تاکسیرانی آمل برای کسب امتیاز به دیدار حریفان می‌رود

سید محمدرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم ووشوی تاکسیرانی آمل امسال نیز توانسته همانند سال گذشته با حمایت مسئولان در رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند.

وی با اعلام اینکه امسال 9 تیم قدرتمند ووشوی کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند، گفت: تیم‌هایی همانند نفت از تیم‌های قوی هستند که ملی‌پوشان زیادی را به خدمت گرفته‌اند و با هزینه‌های زیادی وارد این دوره از رقابت‌ها شدند.

موسوی با اعلام اینکه در روز پنج شنبه در تهران باید به مصاف تیم‌های صاحب‌نام فولاد ماهان سپاهان و شهرداری کرمان برویم، یاداور شد: شناخت کافی از این تیم‌ها داریم و برای کسب امتیاز به تهران می‌رویم.

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل با اشاره به اینکه ووشوکاران آملی در هفته نخست نیز عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: بازیکنان در تمرینات خود بسیار منسجم و منم عمل کرده و انگیزه بسیار خوبی برای دیدار با حریفان دارند.

موسوی با اشاره به اینکه امسال چهار تالوکار و 9 سانداکار در تیم تاکسیرانی حضور دارند، از حضور حسن یوسفی قهرمان ملی‌پوش مازندرانی در ترکیب این تیم خبر داد.

وی اذعان داشت: یک مربی تالو، یک مربی ساندا و یک سرمربی ساندا در ترکیب تیم‌مان حضور دارند که زمینه را برای فعالیت ورزشکاران بسیار مساعد کردند.

موسوی در پایان با تشکر از مسئولان در مورد حمایت از این تیم ورزشی یادآور شد: کریمی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی این شهرستان نیز نشست صمیمانه‌ای برای ایجاد انگیزه و روحیه بین ووشکاران با آنها داشت و از حمایت همه جانبه این تیم خبر داد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول