اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ برتر ووشو

تاکسیرانی آمل به دیدار سپاهان و شهرداری کرمان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم ووشوی تاکسیرانی آمل در هفته دوم لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور که در آکادمی ووشو برگزار می‌شود به دیدار تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و شهرداری چترود کرمان می‌رود.

تاکسیرانی آمل به دیدار سپاهان و شهرداری کرمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته دوم ششمین دوره لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور تیم تاکسیرانی آمل که دومین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند دیدارهای سخت و حساسی را پیش رو دارد.

در صبح روز پنج‌شنبه هفته جاری نماینده مازندران در این رقابت‌ها از ساعت 8 و 30 صبح به دیدار فولاد ماهان سپاهان یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از رقابت‌ها می‌رود.

در عصر این روز نیز ووشوکاران تاکسیرانی آمل به دیدار شهرداری چترود کرمان خواهند رفت تا دیگر دیدار حساس خود را پشت سر بگذارند.

به گفته موسوی سرپرست این تیم، تاکسرانی آمل در این هفته مبارزات سختی با رقبای خود داشته و امیدوار به کسب امتیازات لازم است.

ششمین دوره لیگ برتر ووشوی مردان با برگزاری هفته اول و دوم از روز پنج‌شنبه 13 مهر به طور متمرکز در آکادمی ووشوی تهران کار خود را آغاز کرد.

در این رقابت‌ها 9 تیم شرکت دارند که در دو گروه چهار و پنج تیمی تقسیم‌بندی شده‌اند تا به صورت رفت و برگشت مبارزات خود را دنبال کنند.

به گزارش فارس، در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های تاکسیرانی آمل، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد ماهان سپاهان، پرشین و شهرداری چترود کرمان جای دارند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول