اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتصاب‌های دانشگاه آزاد خبر داد

جذب 1200 عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتصاب‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال‌ جاری 1200 عضو جدید هیئت علمی در واحدهای دانشگاهی، دانشگاه آزاد جذب می‌شوند.

جذب 1200 عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، مسعود بنی‌اسد پیش‌ازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد واحد تنکابن افزود: امروز برخود می‌بالیم که دانشگاه آزاد توانسته است به عنوان یک فرصت بزرگ آموزشی پژوهشی کشور در سطوح بین‌المللی مطرح شود.

وی با اظهار این موضوع که امروز در این مکان گرد هم آمدیم تا از زحمات مدیری تقدیر کنیم که امری پسندیده و نکوست و مسئولیت را به مدیری جوانتر بسپاریم، اظهار داشت: تحول و تغییر امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده دوره مدیریت باید دارای زمانبندی مشخصی باشد.

وی بخشی از اهداف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی را چنین بیان کرد: نخستین برنامه توسعه فرهنگی است زیرا زیربنای هرتوسعه و کاری فرهنگ است.

بنی‌اسد افزود: برنامه بعدی دانشگاه که حائز اهمیت است توسعه فعالیت‌های آموزشی است و در برنامه‌های مدیریتی نوین دانشگاه آزاد اسلامی توسعه کمی در سال‌های گذشته صورت پذیرفته و از این پس توسعه کیفی مطرح است.

وی تصریح کرد: فاصله تقریبی حدود 10 کیلومتری واحدهای دانشگاهی ما خود موید این مدعاست و اکنون باید بیشتر توان خود را در ارتقای سطح کیفی متمرکز کنیم زیرا دیگر همانند سال‌های قبل دیگر با هجوم خیل ورودی‌های پشت کنکور نیستیم بلکه با کاهش محسوس ورودی در اکثر واحدها مواجه‌ایم به نحوی که برخی از رشته‌ها در حال تعطیلی هستند.

بنی‌اسد با بیان اینکه در توسعه آموزش‌های عالی آمایش سرزمینی حائز اهمیت است، افزود: در سال‌های قبل این توسعه بر اساس آمایش  و نیازسنجی صورت نپذیرفت و اکثر فارغ‌التحصیلان با مشکل اشتغال پس از تحصیل مواجه شدند و یکی از برنامه‌های مهم ما حل همین مشکل اساسی  با اجرای طرح آمایش است.

وی با تاکید براینکه برای توسعه آموزش‌های عالی جذب 10 هزار نفر در هیات علمی دانشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: امسال 1200 نفر بر همین اساس و با عدالت محوری و مهرورزی و روال قانونی و برگزاری آزمون در این هیئت جذب خواهند شد.

مدیرکل انتصاب‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای ارتقای وضعیت شغلی کارکنان نیز طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان دانشگاه مانند حقوق سایر مراکز آموزش عالی در دستور کار قرار دارد که پیگیر آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه باید تلاش خود را معطوف به توسعه پژوهش‌های علمی کند، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با پذیرش پژوهش‌های سفارشی بازار که از جمله منابع درآمدی پایدار و جدید است درآمد خوبی کسب کنند.

به گزارش فارس در این مراسم از زحمات ناصر منتظری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تقدیر و حمیدرضا جمال‌زاده به عنوان چهارمین مدیر این واحد با عنوان سرپرستی و دارای دانشنامه دکترای منابع طبیعی (شیلات) معرفی و مشغول به فعالیت شد.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول