اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر علوم پزشکی و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

لیگ‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به زودی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر علوم پزشکی و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای اینکه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی انعکاسی از ورزش کشور باشد، طرح برگزاری لیگ در رشته‌های مختلف ورزشی در دستورکار قرار دارد.

لیگ‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به زودی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا اسدی در مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین وظیفه دانشجویان، درس خواندن و تمرکز بر روی مسائل علمی بوده، اما ورزش نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل اینکه هزینه تحصیل خود را می‌پردازند، باید در درس خواندن کوشاتر از سایر دانشجویان باشند، تصریح کرد: برای برگزاری المپیاد ورزشی باید اهدافی متصور باشد، زیرا صرف برگزاری چنین رقابت‌هایی ارزش بالایی ندارد.

مدیر علوم پزشکی و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه قهرمانان نامدار زیادی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، تاکید کرد: خروجی المپیاد ورزشی باید در باشگاه‌ها باشد، اما در حال حاضر این اتفاق رخ نداده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت نبود رقابت به جایی نمی‌رسیم، بیان کرد: در حوزه تربیت بدنی برگزاری لیگ‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و در 52 فدراسیون ورزشی مدنظر قرار گرفته، زیرا معتقدیم خروجی دانشگاه ما باید در ورزش کشور منعکس شود.

اسدی ادامه داد: دانشجویان ما این ظرفیت را دارند که در عرصه‌های ورزشی بین‌المللی درخشش داشته باشند و باید برای برگزاری المپیاد چنین هدفی را ترسیم کنیم.

این مقام مسئول افزود: در حوزه ورزش، اخلاق، صمیمت و دوستی ارزش بالایی دارد، اما اصل مهم رقابت است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول