اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر دیزیچه:

نخستین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر دیزیچه و استاد دانشگاه آزاد شهرستان مبارکه گفت: کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد مبارکه برگزار می‌شود و این امر سبب می‌شود که جوانان به راحتی به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود نسبت به جامعه بپردازند.

نخستین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حسن غلامی پیش از ظهر امروز در همایش نخستین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید‌های فراوانی بر موضوع راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها داشته‌اند که در این راستا دانشگاه آزاد این شهرستان اقدام به برگزاری نخستین تریبون گفت‌وگوی دانشجویی کرده است که در نوع خود خوب و سبب ایجاد این فرهنگ در سایر دانشگاه‌های این شهرستان به صورت نهادینه می‌شود.

وی افزود: اساس کار در جلسات آزاداندیشی بر این محور نهاده شده است که دانشجویان در محیطی آرام به بیان خواسته‌ها و پیشنهادات و انتقادات‌سازنده خود بپردازند و امیدواریم این روندی که به دستور رهبر معظم انقلاب در پیش‌گرفته شده را با موفقیت طی کرد و به منویات ایشان نزدیک شویم.

امام جمعه شهر دیزیچه گفت: این دیدگاه باید در دانشگاه‌ها به صورت یک امر جدی دنبال شود و مکانی مناسب برای ابراز نظرات دانشجویان در دانشگاه باشد.

به گزارش فارس، دانشجویان در یک فضای آزاد با هر سلیقه و طرز فکر، به بیان دیدگاه‌های خود در مورد ازدواج در زمان دانشجویی پرداختند نکته مهم در مورد این تریبون دانشجویی این بود که دانشجویان نظرات و دیدگاه‌های متفاوت را مطرح می‌کردند و به وسیله خود دانشجویان هم پاسخ داده می‌شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول