اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد لامرد خبر داد

ارتقای واحد دانشگاه آزاد لامرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌ دانشگاه آزاد واحد لامرد از ارتقای واحد این دانشگاه از واحد متوسط به بزرگ خبر داد.

ارتقای واحد دانشگاه آزاد لامرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عیسی امیری صبح امروز در نشست اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد لامرد اظهار داشت: این مرکز آموزشی در شانزدهمین سال از تاسیس خود توانسته است به عنوان یکی از مراکز مهم علمی دانشگاه آزاد در جنوب کشور قلمداد شود.

وی افزود: یکی از موفقیت‌های دانشگاه آزاد واحد لامرد در 16 سال گذشته از حمایت‌های همه‌جانبه مردم و خیران این شهرستان به این دانشگاه برخوردار بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد لامرد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و 700 دانشجو در این دانشگاه به تحصیلات خود ادامه می‌دهند، گفت: 44 نفر از کادر اداری و 54 نفر از اعضای هیئت علمی تمام وقت در سال تحصیلی جدید دانشجویان را همراهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: 30 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد لامرد در حال گذارندن دوره دکترای خود هستند.

امیری تعداد رشته‌های فعال در این مرکز آموزشی را 53 رشته اعلام کرد و ادامه داد: هم‌اکنون 53 رشته فعال در این دانشگاه تدریس می‌شود و شش رشته کارشناسی ارشد دیگر نیز مصوب شده است که از این تعداد رشته‌ها 75 درصد از دانشجویان در رشته‌های فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول آموزشی از ارتقای واحد دانشگاه آزاد لامرد از واحد متوسط به بزرگ خبر داد و گفت: در سال گذشته توانستیم از 375 امتیاز به دست آمده به 470 امتیاز ارتقاء پیدا کنیم و و از واحد متوسط به واحد بزرگ دست یابیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد خاطرنشان کرد: 250 امتیاز به دست آمده مربوط به بخش پژوهشی است.

امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش‌های بزرگ و مختلف از سوی دانشگاه آزاد واحد لامرد تصریح کرد: در چند سال اخیر توانسته‌ایم با موفقیت تمام همایش‌های بزرگ و مختلف را برگزار کنیم.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول