اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی

همایش امامت و آزادی در دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش امامت و آزادی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم و به مناسبت دهه ولایت در این دانشگاه برگزار می‌شود.

همایش امامت و آزادی در دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در دهه ولایت اظهار داشت: همایش دانشجویی امامت و آزادی از برنامه‌هایی است که در این راستا در دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی روز مباهله و عید غدیر ادامه داد: در این ایام تلاش کردیم تا برنامه‌ای را به منظور ارتقای بینش دینی دانشجویان و آشنایی آنان با معارف مرتبط با این مناسبت‌ها اجرا کنیم.

بهزاد معبودی خاطر نشان کرد: در این همایش موضوع امامت و رابطه آن با آزادی در زندگی فردی و اجتماعی انسان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: در واقع این همایش به نوعی یک همایش فرهنگی، اجتماعی و دینی محسوب می‌شود که نگاهی تازه به عید غدیر و دهه ولایت خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام نقویان در این مراسم بیان کرد: تلاش کردیم در این زمینه نگاه جدیدی به موضوع غدیر و مسئله ولایت و امامت داشته باشیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه ولایت در دانشگاه آزاد قم عنوان داشت: در این مسابقات 16 رشته دانشگاه آزاد قم هر یک تیمی به عنوان نماینده معرفی کرده و هر تیم را نیز به نام یک شهید متبرک کرده‌ایم.

معبودی گفت: این مسابقات از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای تیم‌های اول تا سوم این مسابقات که با عنوان جام غدیر برگزار می‌شود، جوایزی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: در قالب مسابقات ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم تا همدلی میان دانشجویان را افزایش داده و زمینه را برای ورود آنان به صحنه اجتماع آماده کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول