اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

مسئولان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فهرج گفت: مسئولان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

مسئولان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان این شهرستان خواستار حفظ وحدت و همدلی مردم و مسئولان شد و اظهار داشت: مسئولان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و امروز آن چه داریم از مردم است.

ابراهیمی با اشاره به تحریم جمهوری اسلامی از سوی دشمن گفت: تلاش دشمن این است که با ایجاد تحریم وحدت و همدلی مردم و مسئولان ما را از بین ببرد و هر روز تحریم جدید و سنگینی علیه کشور وضع می‌کند.

امام جمعه فهرج با بیان اینکه اگر مسئولان نیز وحدت نداشته باشند در این شرایط ضررش را مردم  می‌بینند، افزود: اگر مسئولان می‌خواهند اثرات تحریم‌ها را بدانند، به مناطق محروم بیایند در روستاها اثرات تحریم دشمن را نشان انها بدهیم.

وی با اشاره به تبلیغات زود هنگام انتخابات سال آینده در کشور ابراز داشت: عده‌ای از اکنون برای تبلیغات سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند و باید هر چیزی در وقت خودش انجام شود.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند، مردم ما ولایت‌مدار و صبور هستند و دشمن می‌خواهد از درون مردم را خسته کند، اما مردم نشان داده‌اند همواره در صحنه هستند و هیچ‌گاه خسته نمی‌شوند.

وی با اشاره به مستعد بودن این شهرستان برای کشاورزی و تقدیر از مسئولان برای اقدامات انجام شده در این زمینه خواستار برنامه‌ریزی جامع و دقیق در صرف هزینه‌ها در این زمینه شد و با اشاره خشکسالی‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد: این امر نیاز به همکاری مردم و مسئولان دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول