اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تنکابن:

50 درصد بودجه 91 شهرداری تنکابن نقد شد

خبرگزاری فارس: شهردار تنکابن گفت: با توجه به تصویب بودجه 80 میلیارد ریالی امسال تاکنون بیش از 50 درصد این بودجه با تلاش شهرداری محقق شده است.

50 درصد بودجه 91 شهرداری تنکابن نقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، احمد خوش‌قلب صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران منطقه از پروژه‌های شهری بیان داشت: بیش از 40 میلیارد ریال از بودجه 80 میلیاردی مصوب شورای شهر توسط شهرداری محقق شده است و امیدواریم با تلاش مضاعف در مدت باقی‌مانده سال به رقم 120 میلیارد ریالی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات و اقدامات عمرانی، زیباسازی در شهرداری معطوف به نقطه‌ای خاص شهر یا جمع خاصی از شهروندان تعلق ندارد، تاکید کرد: شهرداری براساس امکان‌سنجی و نیازسنجی و همچنین اولویت‌بندی در ارائه خدمات و تامین زیرساخت‌ها و نیازها اساسی شهر در تمامی نقاط شهر پروژه‌هایی را در دست اقدام، برنامه‌ریزی و تدوین دارد.

وی بیان کرد: بر اساس نیاز مبرم در برنامه‌ریزی‌های زیرساختی ورودی ضلع شرقی شهر به کمربندی بزرگ که نیاز مبرم به ساماندهی داشت که طرح احداث یک روگذر مناسب برای آن به مهندسان مشاور برای طراحی محول شد که پس از تکمیل طرح برای اخذ موافقت اصولی ساخت و بودجه به شورای فرهنگ ترافیک و استانداری ارائه خواهد شد.

خوش‌قلب یادآور شد: برای تجهیز آتش‌نشانی و امداد نجات نیز 320 میلیون تومان هزینه کردیم و ست کامل امداد و نجات که امکاناتی شامل قیچی، برش، وینچ ‌کشش و برخی از تجهیزات مدرن و روز دنیاست را از یک شرکت داخلی خریداری کردیم که به زودی تحویل آتش‌نشانی تنکابن می‌شود.

شهردار تنکابن گفت: برای پیشگیری در وقوع سیل در فصول بارش 96 درصد از انهار لایروبی شدند و بخش مانده شامل قسمت‌هایی است که از نظر ورود به آن‌ها دچار مشکل بودیم که در تلاش هستیم آن قسمت‌ها را نیز در صورت امکان لایروبی کنیم.

وی افزود: احداث جاده ساحلی در حال تداوم است و با رشد فیزیکی خوبی از ساحل طلایی تا پل چهارم در حال انجام است.

خوش قلب تاکید کرد: بیشتر کنده‌کاری‌ها و حفاری‌های شهر متعلق به شرکت‌های‌ غیر از شهرداری است که در صورت اتمام پروژه‌ها اقدام به لکه‌گیری آن‌ها می‌کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری یک نهاد مردمی و خودگردان است و از نظر درآمد محدودیت‌هایی دارد و باید علاوه بر هزینه‌های جاری خدمات در بحث زیربنایی نیز هزینه کند.

این مسئول شهری افزود: به همین علت باید برای مسائل شهر و اقدامات شهرداری به درآمد‌های آن نیز توجه کرد و بسته به توان شهرداری از آن انتظار داشت لذا از شهروندان می‌خواهیم این امر مهم را در نظر قرار دهند تا شهرداری بتواند با طیب خاطر به خدمات خویش تداوم بخشند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات مهم شهرداری عنوان کرد: احداث و تعریض 8 دهنه پل از جمله پل واچک، خیابان رازی، کوچه پامچال، شالیزار، تنکابن محل و خیابان‌های شهید سلیمی و طیب‌محله به مساحت 420 متر مربع، احداث بلوار حدود حدود 3 هزار متر در خیابان‌های فردوسی شرقی، ابوذر حاتمیان و گلین‌مقدم، احداث پارک محله‌،  15 هزار متر پارک کودک در اسلام‌آباد، احداث و تکمیل پارک خبرنگار مقابل سالن ورزشی شورا، احداث فضای سبز به وسعت حدود 2 هکتار در سطح شهر بصورت پراکنده، آسفالت کوچه‌ها و معابر حدود 115 هزار متر مربع و زیرسازی‌های کوچه‌ها و خیابان‌ها از جمله فعالیت‌های این نهاد عمومی غیر دولتی است.

 

انتهای ‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول