اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد:

بودجه کل سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد 31 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد گفت: بودجه کل این سازمان 31 میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های گذشته با نگاه ویژه شهردار مشهد و رئیس سازمان چندین برابر افزایش یافته است.

بودجه کل سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد 31 میلیارد تومان است

رضا صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: 14 فرهنگسرا و دو خانه فرهنگ در مناطق مختلف مشهد برنامه‌های فرهنگی انجام می‌دهند که این فرهنگسراها در راستای اهداف مختلف و با زوایای تعریف فرهنگی تشکیل شده است.

معاون سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد افزود: هر منطقه شهر مشهد دارای یک فرهنگسرا است که در آینده نزدیک یک فرهنگسرای دیگر اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی بخشی از شهرداری مشهد است که مسائل تفریحی و فرهنگی را برای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی انجام می‌دهد و فرهنگ شهروندی تاثیر بسزایی در بهتر عمل کردن شهرداری و یاری گرفتن از مردم خواهد داشت.

معاون سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد به طرح کوچه خوشبختی اشاره کرد و گفت: این طرح در سازمان در حال برگزاری است  و عضویت در این طرح کاملا رایگان و آموزش‌های لازم با موضوعات مختلف جهت تحکیم خانواده برگزار می‌شود و نیز اردوهای مختلف در قالب آموزشی و تفریحی  برگزاری می‌شود.

وی افزود: جهت ارتقاء سطح فرهنگ رانندگی در مشهد و عبور مرور در سطح شهر فرهنگسرای ترافیک به‌زودی در مشهد افتتاح می‌شود.

صفری به فرهنگسرای زیارت اشاره کرد و گفت: این فرهنگسرا به زائران که از نقاط مختلف دنیا به مشهد می‌آیند برنامه‌های مختلف زیارتی برای آنان برگزار می‌کند.

وی به بودجه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه کل این سازمان 31 میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های گذشته با نگاه ویِژه شهردار مشهد و رئیس سازمان چندین برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول