اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌رضوی به عنوان مدیرنمونه کشوری انتخاب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه و بودجه استانداری خراسان‌رضوی به عنوان مدیرنمونه کشوری از سوی معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری انتخاب شد.

مدیرکل بودجه استانداری خراسان‌رضوی به عنوان مدیرنمونه کشوری انتخاب شد

هادی ذاکری، مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان‌رضوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امروز، همزمان با بزرگداشت روز آمار و برنامه‌ریزی، مراسمی از سوی معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری در سالن همایش‌های سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم، استانداران، معاونان برنامه‌ریزی و مدیران آمار و اطلاعات استانداری‌ها سراسر کشور به‌همراه مدیران کل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری‌های کشور حضور داشتند.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان‌رضوی یادآور شد: در پایان این مراسم، از سه استاندار، سه معاون برنامه‌ریزی استانداری و سه مدیر کل بودجه و مدیر کل آمار استانداری‌ها تقدیر شد.

ذاکری تصریح کرد: در این میان، رضا جمشیدی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی و مدیرکل برنامه و بودجه استانداری خراسان‌رضوی، به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب شدند و لوحی با امضای اقای بهروز مرادی به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول