اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مراکز بهداشتی نظارت بیشتری بر رستوران‌های بین راهی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اماکنی که با سلامتی مردم ارتباط دارد و عدم نظارت بر آن مشکل‌ساز خواهد شد رستوران‌های بین‌راهی است که باید نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشیم.

مراکز بهداشتی نظارت بیشتری بر رستوران‌های بین راهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به دلیل اهمیت بهداشت و سلامت جامعه جلسه شورای سلامت ماهانه و در صورت امکان 15 روز یک بار به صورت مرتب با حضور تمامی اعضا برگزار شود تا بتوان تا حدودی سلامت جامعه را مد نظر قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشات ارائه شده از عملکرد شورای سلامت شهرستان گچساران را به نسبت مناسب ارزیابی کرد و گفت: نقد کارها به معنای بی‌حرمتی یا توهین به شخص یا اداره خاصی نبوده بلکه سعی بر انجام هر چه بهتر کارها است.

وی به جمع‌آوری زباله‌های اطراف روستاها و شهرها تأکید کرد و گفت: به علت حساسیت موضوع تمامی دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را ارائه دهند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: بیشترین رسالت بهداشتی بر عهده مرکز بهداشت این استان موضوع توجه به بهداشت مواد غذایی است که باید به صورت ماهانه بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

وی گفت: مراکز بهداشتی نظارت بیشتری بر تولیدات مواد غذایی و رستوران‌های بین‌راهی داشته باشند تا در این راستا سلامت عموم جامعه تأ‌مین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آبفای شهری و روستایی وظیفه دارند بر کلیه مراحل تأمین آب آشامیدنی نظارت کرده و از وضعیت خطوط انتقال و تصفیه‌خانه آب و آزمایشگاه مشترک خود برای بررسی به صورت هفتگی به ما گزارش ارائه دهند.

صابری داشتن آب سالم را از ضروریات دانست و گفت: گزارشات ارائه شده از منابع آب شهری و روستایی در سطح استان رضایت‌بخش بوده و با دقت و توجه بیشتر می‌توان این کیفیت را به حد مطلوب‌تری برسانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه‌ها را در حفاظت از منابع فیزیکی آب مهم دانست و گفت: نقش رسانه‌های جمعی و گروهی در جهت تبیین و استفاده صحیح از مصرف آب لازم و ضروری است تا در آینده دچار مشکلات کمبود آب در این استان نباشیم.

وی به برگزاری جلسات در خصوص حفاظت از رودخانه بشار اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته سعی بر کاهش ورود آلاینده‌ها به این رودخانه را داریم که همت و تلاش مسئولین و تولیدکنندگان ماسه و شن حاشیه این رودخانه را می‌طلبد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول