اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس همایش بین‌المللی تجارب نظام مراقبت‌های بهداشتی خبر داد

اعلام برنامه‌های همایش 3 روزه تجارب نظام مراقبت‌های بهداشتی

خبرگزاری فارس: رئیس همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی، برنامه‌های این همایش بین‌المللی سه روزه را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های همایش 3 روزه تجارب نظام مراقبت‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا مجدی بعد از ظهر در حاشیه برپایی این همایش بین‌المللی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی با محورهای آموزش و پژوهش، گسترش، گسترش و مدیریت شبکه، توسعه سازمان و منابع، استفاده از اطلاعات و آمار در تصمیم‌گیری‌ها، سلامت جمعیت و خانواده در حال برگزاری است.

وی همچنین بهداشت مدارس، نوجوانان و جوانان، آموزش و ارتقای سلامت، شیوه زندگی سالم، بهداشت محیط، حرفه‌ای و طب کار،‌ پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر، مدیریت بحران،‌ سوانح و حوادث، فوریت‌های پزشکی، سلامت روان،‌ سلامت اجتماعی و اعتیاد، امور درمان و بیمارستان‌ها، امور آزمایشگاه‌ها، امور غذا و دارو را از محورهای این همایش اعلام کرد.

مجدی افزود: 38 نفر از پزشکان متخصص و پژوهشگران در کمیته علمی این همایش بین‌المللی عضویت دارند.

وی با اشاره به کمیته اجرایی همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی در بجنورد تصریح کرد: 20 نفر از پزشکان استان و اصفهان در این کمیته عضو هستند.

رئیس همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی، برگزاری پانل‌های تخصصی را از برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: این پانل‌ها توسط متخصصان علوم پزشکی از جمله مینو محرز از مسئولان ایدز وزارت بهداشت ارائه می‌شود.

وی ارائه 30 مقاله در قالب سخنرانی و پوستر الکترونیکی را از برنامه‌های سه روزه این همایش عنوان کرد و گفت: این مقالات طی مدت همایش صبح و بعد از ظهر در قالب‌های مختلف تحقیقات پزشکی در حوزه‌های قلبی و عروقی، کارکردهای مطلوب در زمینه کنترل و پیشگیری از اعتیاد و ... به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

مجدی تصریح کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی کشور، شورای سیاست‌گذاری وزارت بهداشت و درمان، معاونت بهداشتی، معاونت درمان، سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در بجنورد در حال برگزاری است.

وی افزود: مراکز مختلف تحقیقاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، اصفهان، بقیه‌الله در برگزاری این همایش بین‌المللی مشارکت دارند.

وی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، خانه مطبوعات،‌ پزشکی قانونی، نظام پزشکی، شرکت گاز، آموزش فنی و حرفه‌ای، مرکز تحقیقات کشاورزی، جمعیت هلال‌احمر، شرکت آب منطقه‌ای و ... را از جمله دستگاه‌های مشارکت‌کننده برای برگزاری این همایش بین‌المللی اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول