اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

شهرداری از احداث اماکن مخالف اصول بهداشتی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به وظایف شهرداری‌ها در ارتباط با سلامت جامعه گفت: جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمام اماکنی که مخالف با اصول بهداشت در شهرها باشد، وظیفه شهرداری‌ها است.

شهرداری از احداث اماکن مخالف اصول بهداشتی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان لحظاتی پیش در نشست کمیسیون بند 20 شهرداری فرون‌آباد اظهار داشت: جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمام اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شود یا مخالف اصول بهداشت در شهرها باشد، وظیفه شهرداری‌ها است.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به وظایف کمیسیون بند 20 در ارتباط با مشاغل آلاینده و مزاحم افزود: از جمله وظایف حوزه معاونت خدمات شهری، رسیدگی به شکایات مردمی و پیگیری و اقدام این حوزه جهت رفع شکایت از طریق این کمیسیون است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه مصوبه دولت که جهت مشاغل مزاحم طراحی شده، سازمان حفاظت از‌ محیط زیست موظف است به عنوان متولی، نحوه کار مجمع صنوف آلاینده را پیگیری کند.

شهردار فرو‌ن‌آباد با تاکید بر اصل 138 قانون اساسی درباره متولی جابه‌جایی مشاغل آلاینده شهری، تاکید کرد: شهرداری وظیفه‌ای در ارتباط با ایجاد مجتمع‌های صنفی و صنعتی ندارد و این امر وظیفه مجمع امور صنفی است.

علیان در ادامه افزود: به‌طور کلی تمام مشاغل و کسبه‌هایی که ایجاد مزاحمت و سر و صدا کنند یا سبب تولید دود، عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران شوند، این کمیسیون می‌تواند از کارشان جلوگیری کرده و اگر لازم شود آنها را به خارج از شهر انتقال دهد.

این گزارش حاکی است، نشست کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری فرون‌آباد با حضور اعضای این کمیسیون در محل ساختمان شهرداری این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول