اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پیش از فصل سرما

800 واحد مسکونی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین از آمادگی و تحویل 800 واحد مسکونی به زلزله‌زدگان مناطق ورزقان در استان آذربایجان شرقی تا قبل از شروع فصل سرما خبر داد.

800 واحد مسکونی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، منوچهر حبیبی که به همراه علی‌محمد آهنی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین، پیمان پیرمرادی سرپرست دفتر فنی استانداری قزوین و احمد فیروزی مدیرکل بنیاد مسکن این استان برای سرکشی و بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده ورزقان در استان آذربایجان شرقی حضور یافته بود در سخنانی اظهار کرد: 800 واحد مسکونی احداثی توسط بنیاد مسکن قزوین قبل از فصل سرما به زلزله‌زدگان ورزقان در استان آذربایجان شرقی تحویل داده می‌شود.

وی افزود: استان قزوین ساخت یک هزار و 917 واحد مسکونی در 25 روستای شهرستان ورزقان را تعهد کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد:‌ روند ساخت این واحدها به خوبی پیش می‌رود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده و قرار است تا قبل از فصل سرما 800 واحد به متقاضیان تحویل داده شود.

احمد فیروزی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین نیز با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 729 نفر متقاضی تشکیل پرونده هستند، افزود: در حال حاضر آوار‌برداری یک هزار و 340 واحد به اتمام رسیده است و 110 واحد نیز در مرحله سقف و سفت‌کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: از 966 متقاضی معرفی شده به بانک، 862 نفر موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول