اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام اکیپ‌های جهادگر بسیجی به ورزقان

بسیجیان قزوینی زلزله‌زدگان آذربایجان را تنها نمی‌گذارند

خبرگزاری فارس: 5 اکیپ جهادی متشکل از بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین برای ساخت منازل زلزله‌زدگان عازم آذربایجان شدند.

بسیجیان قزوینی زلزله‌زدگان آذربایجان را تنها نمی‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز پنج اکیپ جهادی متشکل از یک نفر متخصص در امور ساختمان و چهار بسیجی در هر گروه عازم مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی شدند.

اکبر غفاری مسئول سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این اعزام به خبرنگار فارس در قزوین گفت: جهادگران بسیجی با حضور در روستای صومعه‌دل شهرستان ورزقان به ساخت منازل مسکونی زلزله‌زدگان می‌پردازند.

عباس کاظمی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) نیز بیان کرد: کار ساخت 10 واحد مسکونی در شهرستان ورزقان بنا به پیشنهاد ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به عهده بسیجیان این ناحیه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: بسیجیان جهادگر از اقشار مختلف دانشجو، دانش‌آموز و کارمند، فعالیت‌ها و کار خود را رها کرده تا در فصل سرما با سرعت بیشتری به یاری هم‌وطنان آذری‌زبانمان بشتابند.

کاظمی یادآور شد: همچنین کمک‌های مردمی که از سوی بسیجیان جمع‌آوری شده، متشکل از لباس گرم و ملزومات مورد نیاز نیز توسط این اکیپ‌های جهادگر بسیجی در ورزقان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول