اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

سوادکوه 9 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی می‌سازد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: سوادکوه ساخت 9 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی را بر عهده گرفته است.

سوادکوه 9 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی صبح امروز در جلسه کارشناسی ادارات و نهادهای سوادکوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید در راستای تعمیق باورهای دینی و انقلابی باشد، گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری 405 برنامه مختلف با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از تلاش برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: سه واحد از 9 واحد تعهد شده این شهرستان برای مناطق زلزله‌زده تکمیل شده است.

درزی با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و لزوم توجه به تسریع در ساخت واحدهای مسکونی، خاطرنشان کرد: تلاش برای اجرایی شدن تعهد ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده از اولویت‌های کاری ما است.

این مسئول در پایان بر برگزاری منظم طرح شجره طیبه صالحین در سوادکوه اشاره کرد و اذعان داشت: حضور 9 تا 22 نفر برای برگزاری کلاس‌های طرح صالحین لازم است و برای اجرایی شدن این طرح، پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف شهرستان سوادکوه حضور دارند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول