اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد

پشتیبانی خیران اصفهانی از احداث مسکن زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشرفت قابل توجه احداث مسکن در مناطق زلزله‌زده ورزقان و روستاهای اطراف آن مرهون حمایت و پشتیبانی خیران اصفهانی است.

پشتیبانی خیران اصفهانی از احداث مسکن زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها در جریان بازدید از روند فعالیت‌های ستاد معین بنیاد مسکن استان اصفهان در شهرستان ورزقان استان آذربایجان‌شرقی با ابراز رضایت از روند احداث مسکن برای مردم زلزله‌زده شهرستان ورزقان و روستاهای نصیرآباد، مهترلو و علی‌آباد اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سرمای زودرس در منطقه، اتمام مسکن و سرپناه برای مردم مصیبت‌زده در اولویت نخست قرار دارد.

وی با اشاره به پیشتازی و نقش موثر مردم خیر و نوع‌دوست اصفهان در عرصه‌های مختلف انقلاب و کشور، پشتیبانی آنها در بخش‌های نقدی و جنسی را سبب افزایش سرعت عملیات عمرانی در منطقه دانست و گفت: این سرعت عمل در پروژه‌های در حال احداث توسط بنیاد مسکن استان اصفهان محسوس و قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با تعامل خوبی که میان خیران استان اصفهان و نهادها و دستگاه‌ها وجود دارد، سرعت عملیات عمرانی در این مناطق با همت و پشتکار بنیاد مسکن استان اصفهان و حمایت همه جانبه خیران این استان قابل قبول است.

این مسئول به برپایی همایش جمع آوری کمک‌های مردم اصفهان به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی در اوایل مهرماه اشاره کرد و گفت: با حضور و کمک پررنگ افراد خیراندیش اصفهانی، بخشی از آلام مردم منطقه کاهش و انگیزه کاری و توان مالی متولیان بازسازی افزایش یافته به نحوی که امروز در مناطق مورد تعهد اصفهان شاهد شور و تحرک وصف‌ناپذیری بودیم.

حاج‌رسولی‌ها اظهار امیدواری کرد: تا اواسط آبان ماه بخش قابل توجهی از نیاز مردم این منطقه در بخش مسکن تأمین و شاهد سکونت این عزیزان در منازل جدید و مقاوم باشیم.

وی از مردم خواست از کمک‌های نوع‌دوستانه دریغ نکنند و با مشارکت در این امر خیر و واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب 0106391016000 نزد بانک ملی ایران به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان عمل خیر ماندگاری از خود به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول