اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نمین:

استکبار از پشتوانه دانش‌آموزی مجاهد ما در هراس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: استکبار جهانی از پشتوانه دانش‌آموزی مجاهد و با بصیرت ما در هراس و نگرانی واقعی است.

استکبار از پشتوانه دانش‌آموزی مجاهد ما در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم سرداری عصر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در شهر نمین اظهار داشت:‌ استکبار جهانی احساس می‌کند با برخی هدف‌گذاری‌ها و ترویج برنامه‌های غلط می‌تواند روی جوانان و نوجوانان ما تأثیر گذاشته و روحیه آنها را تضعیف کند اما پشتوانه ارزشی این نظام اجازه نمی‌دهد که نسل آینده ما از مسیر آرمانی امام و شهدا منحرف شود.

وی گرایش به خط ولایت و دور شدن از هرگونه تفرقه و دودستگی را با اهمیت و ضروری اعلام کرد و افزود: دشمنان این نظام به حربه‌ها و نیرنگ‌های مختلف متوسل شدند تا شاید این انقلاب را با تمام سرمایه‌های معنوی، ارزشی و مادی خود وادار به تسلیم کنند اما مردان و زنان غیرتمند این سرزمین هرگز به متجاوزان و تعدی‌کنندگان اجازه نمی‌دهند که این سرزمین مورد آماج و تاخت و تاز اندیشه‌های شیطانی آنها باشد.

سرداری با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به شناخت راه و مسیر آرمانی شهدا و ایثارگران نیاز داریم، تصریح کرد: دشمن احساس می‌کند از طریق هجمه‌های ناجوانمردانه فرهنگی و اقتصادی می‌تواند به روحیه تسلیم‌ناپذیری این ملت ضربه و خدشه وارد کند اما روحیه ایثار و بسیجی بودن فرزندان این سرزمین تمام حرکت‌های غلط خصم را نابود می‌کند.

این مسئول در ادامه از دانش‌آموزان دختر عزیمت‌کننده به سفر معنوی راهیان نور خواست تا در هنگام حضور در یادمان شهدا در شلمچه، دهلاویه، هویزه و اروندکنار با آرمان آنها عهد و پیمانی ببندند که هرگز مسیر نورانی آنها را به باده فراموشی نمی‌سپارند.

وی محصول این سفر ارزشی را قدرشناسی نعمت‌ها و گنج‌های ارزشمند به دست آمده توصیف کرد و ادامه داد:‌ دشمن احساس می‌کند این ملت از سرمایه‌های خود دست می‌کشد اما هرگز این شیطنت و خواسته آنها جامه عمل نمی‌پوشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه نمین از اعزام 250 دانش‌آموز فرهنگی بسیجی خواهر به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بیان کرد: هدف از اعزام این کاروان تقویت و ایجاد تحول در نسل آینده در قالب درس آمادگی دفاعی با رویکرد آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس، انس با فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید بیعت و میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان شهدا می‌باشد.

سرداری خاطر نشان کرد: در این سفر برای تأمین امنیت دانش‌آموزان 15 نفر از پاسداران سپاه یاریگر و همراه زائران می‌باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول