اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنور:

قطع پخش شبکه‌های ایرانی برای خاموش کردن صدای اسلام است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه اهانت به رسول اکرم (ص) هدف‌مند است، گفت: قطع پخش شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ایران برای خاموش کردن صدای اسلام صورت گرفته است.

قطع پخش شبکه‌های ایرانی برای خاموش کردن صدای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در تجمع بزرگ دانشجویان استان قزوین که به همت ناحیه بسیج دانشجویی این استان در پاسخ به اهانت دشمنان به پیامبر اکرم (ص) در مقابل مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: بیداری اسلامی در منطقه بر پیکر رژیم صهیونیستی لرزه انداخته و منجر به بیداری در تونس، مصر و لیبی شد.

وی ادامه داد: دشمن برای مقابله با این بیداری اسلامی پروژه‌های مختلفی را طراحی، تدوین و در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: کاهش دامنه منافع رژیم صهیونیستی در منطقه و در مخاطره قرار گرفتن توسعه این رژیم جعلی از پیامدهای بیداری اسلامی در منطقه به شمار می‌رود.

ذوالنور تصریح کرد: بعث رسول اکرم (ص) جهالت و ظلم جاهلیت را از میان برداشت و در پی این مهم نیز مشرکین در مقابل پیامبر قیام کردند ولی طولی نکشید که اسلام در دنیا گسترش روزافزون پیدا کرد و امپراطوری‌های زمان خود را به زانو درآورد.

وی ادامه داد: بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) مشرکین با ایجاد انحراف در مسیر اسلام تقابل و کینه خود را نسبت به اسلام و پیامبر نشان دادند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن یادآور شد: حرکت سلمان رشدی در جسارت به پیامبر در حقیقت آغاز مقابله با اسلام و اسلام‌هراسی بود که استکبار جهانی از این اقدام خود نتیجه معکوس دریافت کرد و بعد از آن نیز جسارت‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت تا اینکه شاهد توهین به اسلام، ائمه و مسلمانان در فضای مجازی و رسانه‌ها هستیم به طوریکه در یک ماه اخیر دشمن سعی کرده چهره اسلام و پیامبر گرامی را مخدوش جلوه دهد.

وی افزود: اقدامات توهین‌آمیز دشمن نسبت به پیامبر اکرم (ص) نتیجه معکوس داشته و موجب معرفی اسلام به دنیا شده به طوری که در کشورهای غربی و اروپایی که ادعای آزادی بیان دارند، اجازه ابراز ارادت و اعتراض نسبت به اقدامات توهین‌آمیز به پیامبر را نمی‌دهند و دشمن در تلاش است تا با قطع کردن 19 شبکه ایرانی، صدای اسلام به گوش جهانیان نرسد.

ذوالنور یادآور شد: خداوند در قرآن وعده داده است که دین اسلام پیروز و دین حاکم بر دنیا خواهد بود و استکبار جهانی نیز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هر پرچمی که در راستای اسلام‌خواهی برافراشته شده با سرکوب مواجه و دیکتاتورها و سلاطین نیز با کسانی که به ترویج دین اقدام می‌کردند، به مقابله ایستادند.

ذوالنور در ادامه افزود: نهضت‌های آزادی‌بخش و جنبش‌های اسلامی با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران امیدوار به پیروزی شدند و جرقه‌های انقلاب را به شعله‌هایی روشن تبدیل کردند تا به عنوان تهدیدی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل و موجب ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه شوند.

وی تأکید کرد: بیداری اسلامی در منطقه بر پیکر رژیم صهیونیستی لرزه انداخته و منجر به بیداری در تونس، مصر و لیبی شد.

ذوالنور تأکید کرد: دشمن برای مقابله با این بیداری پروژه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی، تحکیم انقلاب و عمق‌بخشی به انقلاب در منطقه، هم‌سویی و هم‌افزایی کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی ایران، کاهش دامنه منافع رژیم صهوینستی در منطقه و در مخاطره قرار گرفتن توسعه این رژیم از پیامدهای بیداری اسلامی در منطقه به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی، ایران اسلامی و فرهنگ تشیع را عنصر محوری کانون بیداری اسلامی می‌داند و با شیعه‌هراسی در دنیا قصد دارد چهره اسلام و شیعه را مخدوش کند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول