اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابرکوه:

نقشه دشمن را باید با چشمان باز رصد کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابرکوه، گفت: باید نقشه دشمن را با چشمان باز رصد کرد.

نقشه دشمن را باید با چشمان باز رصد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام هاشم تقدسی در یادواره شهدای بداف ابرکوه با اشاره به اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: باید نقشه دشمن را با چشمان باز رصد کرد و بهترین راهکار را برای مقابله انتخاب کرد و مانند شهدا با بصیرت و شجاعت به جنگ دشمن رفت و ادامه راه این عزیزان تنها با ولایت‌پذیری امکان‌پذیر است.

این مسئول افزود: شهیدی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: «راضی نیستم دستان کسی که با ولایت‌فقیه سر ناسازگاری دارد به تابوتم بخورد چه دست خودی و چه غیره» و این به معنای بصیرت شهداست.

تقدسی تصریح کرد: شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و در دشمن شناسی، ولی شناسی و زمان شناسی گوی سبقت را از همه ربودند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا به معنای تجدید میثاق با راه شهداست، عنوان کرد: پیرو ولایت فقیه بودن عهدی است که با شهدا بسته‌ایم و به آنها اطمینان می‌دهیم که ما هم در مقابل دشمن و به رهبری ولی‌فقیه زمان مقاومت می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابرکوه یادآور شد: به فرمایش رهبری باید بصیرت، خط شناسی و تشخیص نقطه درگیری را مدنظر داشته باشیم و به ویژه این امر با فرا رسیدن انتخابات باید بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه باشد.

این مسئل افزود: باید از خود سئوال کنیم که آیا اکنون که به قول شبکه الجزیره انگلیسی دشمن با تحریم‌ها و ایجاد نارضایتی اقتصادی تلاش می‌کند که مردم را از میدان نبرد بیرون کند، به اندازه کافی بینش و بصیرت داشته‌ایم و آیا خوب یا بد بودن انقلاب را با پر یا خالی بودن جیب‌های خود می‌سنجیم؟

تقدسی تأکید کرد: باید دنباله‌رو راه شهدا باشیم، زیرا آنان در بصیرت شهره زمان خویش بودند.

به گزارش فارس، شهیدان غلامحسین اسماعیل‌پور و علی پورقادری بداف دو شهید دفاع مقدس از روستای بداف بخش بهمن ابرکوه هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول