اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

دشمنان اسلام با تحریف تاریخ می‌خواهند اصل دین را منکر شوند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم بیان کرد: بزرگترین خیانت دشمنان تلاش برای نابودی و تحریف تاریخ اسلام است تا آنها بتوانند در آینده منکر دین شوند.

دشمنان اسلام با تحریف تاریخ می‌خواهند اصل دین را منکر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار مسئولان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه وضعیت فیزیکی و بهداشتی بقاع امام‌زادگان استان قم بهبود یافته است، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌هایی که می‌تواند توسط اوقاف و امور خیریه انجام پذیرد بازخوانی و نشر وقف‌نامه‌های موقوفات استان است.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر وقف‌نامه‌های گذشتگان در فرهنگ عمومی جامعه خاطر نشان کرد: مطالعه وقف‌نامه گذشتگان اطلاعات بسیار گرانبهایی را در راستای افکار گذشتگان، اعتقادات آنان و نیازهای گذشتگان در اختیار جوامع امروزی قرار می‌دهد و این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در عرصه ارتقاء فرهنگ وقف داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه وقف یکی از ارزش‌های الهی و میراث گرانبهای اهل بیت علیهم‌السلام است، عنوان کرد: احیاء و نشر امر الهی و میراث اهل بیت علیهم السلام موجب احیای مملکت اسلامی خواهد شد و بنای مکارم اخلاق و دین را در جامعه گسترش می‌دهد.

وی مهمترین نقشه دشمن را تحریف و نابودی تاریخ اسلام دانست و افزود: دشمنان اسلام سعی در تحریف و نابودی تاریخ اسلام دارند تا در آینده منکر اساس دین شوند، اما امت اسلام با بیداری و هوشیاری کامل این نقشه دشمن را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول