اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی لرستان:

صاحبان مشاغل لرستان ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: صاحبان مشاغل استان از سال آینده ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش با رایانه دارای سیستم نرم افزار فروشگاهی و صدور الکترونیکی صورت حساب فروش هستند.

صاحبان مشاغل لرستان ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل مالیات لرستان، مصطفی پورامیدی گفت: صاحبان مشاغل استان از سال آینده ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش با رایانه دارای سیستم نرم افزار فروشگاهی و صدور الکترونیکی صورت حساب فروش هستند.

 مدیرکل امور مالیاتی لرستان افزود: در راستای اجرای ماده 121 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران صاحبان مشاغل ملزم به اجرای این اصل هستند.

وی تصریح کرد: به همین منظور سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، فروشندگان آهن آلات، فروشندگان لوازم صوتی و تصویری، فروش انواع رایانه و قطعات سخت افزاری، ماشین‌های اداری و لوازم و قطعات، لوازم خانگی، تالار پذیرایی رستوران‌ها، هتل، مشاوران املاک و مستغلات و داروخانه‌ها باید از این قانون تبعیت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان اظهار داشت: مودیان مالیاتی ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش یا رایانه دارای سیستم نرم افزار فروشگاهی در صورت عدم استفاده از سامانه‌های یاد شده از معافیت مالیاتی مقرر در قانون محروم نمی‌شوند.

پور امیدی ابراز امیدواری کرد: تمام واحدهای مربوطه نسبت به اجرای این قانون اقدام کنند، تا در آینده برای این افراد مشکل خاصی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول