اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

افزایش فشار بر ایران نتیجه معکوس می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: اعمال فشار بر ایران اسلامی تنها نتیجه معکوس می‌دهد بنابراین آمریکا اصلا به دنبال عقب‌نشینی ایران اسلامی نباشد.

افزایش فشار بر ایران نتیجه معکوس می‌دهد

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: اعمال فشار بر ایران اسلامی تنها نتیجه عکس برای اروپا و آمریکا می‌دهد بنابراین گروه پنج به علاوه یک اصلا دنبال عقب نشینی ایران در گفت‌وگو‌ها نباشد.

وی با اشاره به اینکه سیاست فشار بر ایران همیشه نتیجه عکس می‌دهد، افزود: ایران اسلامی مسیرهای توسعه را یکی پس از دیگری در حال پیمودن است و به این دلیل تحریم‌های اروپا و آمریکا شاید به ایران اسلامی فشار وارد کند ولی باعث خلل در مقاومت ایران نمی‌شود.

پاپی‌زاده با اشاره به قطع شبکه‌های تلویزیونی ایران از ماهواره گفت: در شرایط کنونی چنین اتفاقی آبروی آمریکا را برده است و ادعای آزادی بیان استکبار جهانی را نقض کرده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تنها ایران توانمند‌تر می‌شود، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تنها ایران اسلامی توانمندتر می‌شود و شرایط برای بومی سازی علم ماهواره‌های تلویزیونی نیز در کشور فراهم شده است و در اسرع وقت در این باره نتایج بسیار خوبی به دست خواهد آمد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه پیشرفت‌های ایران اسلامی در سایه تحریم و فشار بوده است و به این دلیل بار دیگر زیر فشارهای وارده توانمندی ایرانی و خلاقیت را به اثبات می‌رسانیم.

وی با ترس از اطلاع‌رسانی ایران در شرایط کنونی افزود: اطلاع رسانی ایران اسلامی در شرایط کنونی وضعیت آمریکا و همدستانش را در منطقه بدتر می‌کند و به این دلیل در تلاش هستند تا صدای اسلام را از ماهواره‌ها قطع کنند ولی در این باره ناکام می‌مانند.

پاپی‌زاده تاکید کرد: ایران اسلامی پرچم‌دار بیداری اسلامی در منطقه است و به این دلیل مخالفت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران روز به روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: دشمن به دنبال القای ناامیدی و شکست بین ملت ایران است ولی این سیاست‌ها اصلا مقابل ایران اسلامی جواب نمی‌دهد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول