اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

نباید بروز تمام مشکلات را متوجه تحریم کرد/ گرانی نیاز به نظارت دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: نباید بروز تمام مشکلات را متوجه تحریم کرد.

نباید بروز تمام مشکلات را متوجه تحریم کرد/ گرانی نیاز به نظارت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، پنجمین جلسه شورای اداری عباس آباد عصر امروز با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه فضای کنونی کشور خاص است و به مدیریت خاص نیز نیاز دارد، بیان داشت: امروز تمامی جهان استکبار در پی ایجاد ناامنی در کشورند و هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم تلاش آنها بیشتر هم می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید یک نسخه از پزشک دریافت و یک وضعیت خاص را پیگیری کنیم و آنهم پیروی از ولایت است و در اینصورت است که آسیبی به نظام نخواهد رسید زیرا دشمنان همه هدف خود را معطوف به فشار بر مردم کرده اند اما مردم خوب ایران اسلامی با توجه به وجود گرانی و کاستی ها و بیکاری دارای خصوصیت اعتقادی و بیدارند.

بزرگترین دغدغه کشور اتحاد و همدلی است

احمدی به حضور چشمگیر مردمی در جریان سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی و شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: مگر مردم آن سامان مشکل بیکاری و گرانی ندارند. بنده معتقدم مردم بسیار خوب و آگاهند و به وظایف خود درست عمل می‌کنند بلکه این ما مسئولان هستیم که باید متوجه باشیم و درست رفتار کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین دغدغه کشور اتحاد و همدلی است، گفت: نباید بروز همه مشکلات را متوجه تحریم کرد بلکه این ما هستیم که باید درست و با تدبیر رفتار کنیم و برای تحقق این امر به برنامه‌ریزی و نیاز است.

گرانی نیاز به نظارت دارد

وی تصریح کرد: امروز گرانی نیاز به نظارت دارد و ما مسئولان باید بخواهیم و اگر متحد و یک دست باشیم بخش اعظمی از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست مدیران ادارات ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی به ارائه گزارش پرداختند که نکته مهم آنها آغاز ساخت یک سالن ورزشی در شهر عباس آباد با اهدای زمین از سوی شهرداری و در پیش بودن کلنگ زنی دو سالن ورزشی چند منظوره در بخش سلمانشهر و درخواست ایجاد یک اداره مرکز ترویج جهاد کشاورزی در این بخش بود.

تقدیر ویژه به نام شهید احمدی روشن

در این جلسه از آقایان براری دونده دوی ماراتن که در قطر قهرمان شد و مدال خود را به خانواده شهید احمدی روشن تقدیم کرده بود از عباس آباد و صابر خانجانی کشتی‌گیر قهرمان نوجوانان جهان و دارنده چند مدال بین‌المللی و مسعود نعیمایی به‌عنوان مربی تیم ملی نوجوانان هر دو از سلمانشهر با تقدیم هدیه و لوح سپاس تقدیر به‌عمل آمد. 

انتهای پیام/ی10/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول