اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت کالسیمین زنجان:

خودتحریمی از شکوفایی اقتصاد جلوگیری می‎کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت کالسیمین استان زنجان گفت: خودتحریمی از شکوفایی اقتصاد و صنعت در کشور جلوگیری می‎کند.

خودتحریمی از شکوفایی اقتصاد جلوگیری می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید ارجمندفر شامگاه شنبه در همایش روز ملی صادرات در استان زنجان اظهار داشت: توجه به صادرات یکی از مهم‎ترین موضوعات یک کشور در حال توسعه به شمار می‎رود.

وی با اشاره به اینکه صادرات محصولات متنوع و تولیدات داخلی در کشور بیانگر نهادینه شدن اشتغال و کارآفرینی و گردش مناسب چرخه صنعت است، خاطرنشان کرد: ساماندهی تجارت و اشتغال در کشور انقلابی و ارزشی ایران از مهم‏ترین اقدامات است.

مدیرعامل شرکت کالسیمین استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران همواره در تهدیدها و تحریم‎ها حضور داشته است، اضافه کرد: در دوران مختلف در برابر فشار دشمنان با سربلندی ایستادگی کرده و عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آورده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه در مقابل دشمنان جایگاهی را برای خود تعریف کرده است، ادامه داد: در حال حاضر نیز با برطرف کردن مشکلات جای پایی برای خود تعریف کرده‎ایم.

ارجمندفر با تاکید بر اینکه خودتحریمی بزرگ‎ترین مشکلی است که مواجه شدن با آن برای مردم دردآور است، تصریح کرد: خود تحریمی از شکوفایی اقتصاد و صنعت در کشور جلوگیری می‎کند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مسائل دچار خودتحریمی شده‎ایم، یادآور شد: تحریم دشمنان را می‎توان با تدابیری برطرف کرد اما برای خودتحریمی چاره‎ای وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت کالسیمین استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از صنعتگران استان زنجان به عدم توجه به برخی از مباحث برنامه توسعه پنجم معترض هستند، افزود: دوگانگی در نرخ ارز نیز از دیگر مشکلات صنعتگران به شمار می‏رود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری دستگاه‎های اجرایی برای رسیدن به توسعه و تقویت تولید و صنعت ضروری است، تصریح کرد: باید با ترجمه قوانین راهکارهایی برای حمایت از تولید ارائه شود.

ارجمندفر با بیان اینکه سازمان محیط زیست استان زنجان باید مسیر را برای پیشرفت و افزایش تولید هموار کند، ادامه داد: باید برای بیرون رفتن از این شرایط اقتصادی بین دستگاه‎های مختلف و صنعتگران همکاری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: باید با نگرشی باز و حمایتی همه جانبه و تجمیع ظرفیت‏های بخش خصوصی و دولتی همه مشکلات برطرف و گره‏ها گشوده شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول