اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران:

افزایش تولیدات داخلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران استفاده از کالای ایرانی را در رشد تولیدات واحدهای صنعتی مؤثر دانست و گفت: افزایش تولیدات داخلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها است.

افزایش تولیدات داخلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: فرهنگ استفاده از کالای تولید شده در کشور باید نهادینه شود و امروز تولید کنندگان و صاحبان صنایع  با توانمندی جوانان ایرانی و استفاده از فناوری‌های نوین بهترین کالا را تولید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اهمیت خواندن نقش مشارکت مردمی و توسعه و تقویت محصولات داخلی بیان داشت : بهینه کردن الگوی مصرف مردم با افزایش کیفیت کالا بروز می‌کند و امروز صاحبان صنایع و تولید کنندگان در خط مقدم مبارزه با تحریم و جهاد اقتصادی قرار دارند و با ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب می‌توانند در شرایط حساس جامعه  نقش آفرینی کنند.

وفایی‌نژاد افزود: اکنون در حالی که کشور با شدیدترین تحریم‌ها از سوی آمریکا و ایادی مزدورش مواجه شده تنها راه مقابله با این تحریم‌ها، استفاده از تولید ملی، حمایت همه جانبه از کار و سرمایه ایرانی است و ایجاد فرهنگ عمومی مصرف کالاهای داخلی و ارتقاء آن، در رونق بخشیدن به تولیدات واحدهای صنعتی  بسیار مؤثر است.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق کالا، تأمین سرمایه در گردش، حمایت از بیمه‌های کارگری سبب حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال تولیـد ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تولید کنندگان باید از فرصت‌های به وجود آمده نهایت استفـاده را ببرند و برای بهبود کیفیت محصولات رعایت استاندارد و کاهش قیمت تمام شده کالاهای تولیدی تلاش کنند تا مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاهای ایرانی تشویق شوند.

وفایی‌نژاد در پایان یادآور شد: حمایت از محصولات داخلی سبب ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول