اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

هدف از تحریم‌ها جدا کردن مردم از نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه در برابر تحریم‌ها رفتار هوشمندانه داشته باشیم، گفت: هدف از تحریم‌ها جدا کردن مردم از نظام است.

هدف از تحریم‌ها جدا کردن مردم از نظام است

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن برای ما گزینه‌هایی جز جنگ و تحریم ندارند و از جایی که با شرایط فعلی بعید است دشمن بخواهد ایران را به عنوان باتلاقی برای خود تعیین کند پس تحریم‌ها را روز به روز شدت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه این تحریم‌ها هوشمندانه است و باید در برابر این تحریم‌ها ما نیز هوشمندانه عمل کنیم، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد به قدری این تحریم‌ها را ادامه دهد که ایران ضعیف شود و مردم همراهی خود از نظام دست بر دارند اما، مردم ایران هیچ‌گاه این اجازه را به دشمن نمی‌دهند.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: تحریم‌ها به نفع کشور نیست ولی نباید در برابر تحریم‌ها تسلیم شویم چرا که تسلیم شدن در برابر تحریم‌ها کار افراد سست است.

وی با اشاره به تحریم‌هایی که در طول سال‌های گذشته علیه برخی از کشورها اعمال شده، افزود: کشور چین که امروزه به عنوان یکی از ابر قدرت‌های جهان در بحث اقتصاد شناخته شده است نیز در برابر تحریم‌هایی که علیه این کشور وجود داشت مقاومت کرد و امروز یکی از قدرت‌های مهم جهان محسوب می‌شود.

حسینی‌صدر اعلام کرد: اگر در این زمینه چاره‌جویی نکنیم تمام دستاوردهای 34 ساله نظام از بین می‌رود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول