اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی خبر داد

امضای تفاهمنامه بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای رسالت بانک توسعه تعاون و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و معدن اداره شعب استان با شرکت شهرک‌های صنعتی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر بالاگر در جمع مدیران شرکت‌های تعاونی تبریز، اظهار کرد: بر اساس این قرارداد عاملیت، توزیع اعتبارات طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع و پرداخت یارانه تسهیلات مذکور به بانک توسعه تعاون استان محول شد.

وی افزود: در مقابل بانک نیز در طول مدت اجرای قرارداد به اعضای شرکت، تسهیلات مختلف از محل داخلی خود پرداخت خواهد کرد.

بالاگر این قراردادها را برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی بانک توسعه تعاون و همچنین جذب منابع مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: انعقاد این گونه قراردادها به بانک توسعه تعاون، برای دستیابی به اهداف عالی خود که ارتقای بخش تعاون به سهم 25 درصدی خود در اقتصاد ملی است، کمک خواهد کرد.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری باعث شناسایی دقیق نیاز مشتریان در بخش‌های مختلف و تسریع در امر خدمت‌رسانی می‌شود.

وی استفاده از تمام ظرفیت پرسنل استان را در این راستا خواستار شد و عنوان کرد: با توجه به تعامل خوب بانک با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها، استفاده از ظرفیت‌های پنهان و تعامل بیشتر با شرکت‌های تعاونی در دستور کار این بانک است.

بالاگر گفت: برخورد با مشتریان و برقراری ارتباط صحیح و مناسب روسا و پرسنل شعبه باید جزو فاز اصلی برنامه‌ها قرار گیرد که این رفتار در روند روبه رشد جذب سپرده قطعا کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول