اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد

کشف یک انبار کالا به اتهام احتکار در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: یک انبار کالا به اتهام احتکار در ساری کشف شد.

کشف یک انبار کالا به اتهام احتکار در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد ابراز داشت: در این انبار بیش از  یک‌هزار و1500 عدد مواد شوینده به صورت غیرقانونی ذخیره شده بود.

وی افزود: این گزارش از سوی شهروندان به واحد ستاد خبری اعلام شد و با بررسی و تائید صحت موضوع با تشکیل پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: موارد ذکر شده در راستای  اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها از انبار کالاهای اساسی، جلوگیری از احتکار احتمالی برخی از کالاهای اساسی و سوء استفاده برخی از سودجویان اقتصادی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به الزام قانونی انبارداران نسبت به ثبت انبار و اعلام موجودی کالا از سوی مالک تصریح کرد: تمامی انبارهای ثبت شده شهرستان باید در پایان هر ماه  موجودی کالا را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان  اعلام  کنند، در غیر این صورت ذخیره کالا در انبار، احتکار محسوب شده و برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه احتکار و گرانفروشی کالا، مراتب را با تلفن 124 اعلام تا با این گونه افراد که امنیت بازار را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد شود.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول