اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد

کشف 8 انبار احتکار کالاهای اساسی مردم در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: مقادیر زیادی کالاهای اساسی مردم که در هشت انبار زیرزمینی در اطراف مشهد نگهداری می‌شد، کشف شد.

کشف 8 انبار احتکار کالاهای اساسی مردم در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ‌حسین بیدمشکی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر وجود هشت انبار زیرزمینی نگهداری کالاهای اساسی مردم کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با همکاری کارشناسان اداره‌کل صنعت معدن و تجارت استان تحقیقات وسیع خود را پیرامون این موضوع آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در این عملیات پس از انجام تحقیقات لازم با هماهنگی مقام قضایی انبارهای زیرزمینی را به طور ضربتی مورد بازرسی قرار گیرند.

وی در ارتباط با آمار کالاهای کشف شده خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از چند باب انبار تعداد 3084 حلب هفده کیلوئی روغن نباتی، تعداد 3133 حلب شانزده کیلوئی، 1005 حلب روغن 5/4 کیلوئی،‌813180 کیلوگرم برنج، 60000 کیلوگرم شکر، 3554 عدد قوطی رب گوجه فرنگی به ارزش 40 میلیارد و 887 میلیون و 580 هزار ریال در سطح شهر مشهد احتکار شده بود کشف و ضبط شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات متهمان اصلی دستگیر و از موجودی انبارهای نامبردگان توسط بازرسان اداره‌کل صنعت معدن و تجارت استان صورت‌برداری شده است، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و هشت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مبادی ذی‌ربط معرفی شدند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول