اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

برخورد قاطع با گران‌فروشی و احتکار در خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده از برخورد قاطع با گران‌فروشی و احتکار در شهرستان خدابنده خبر داد.

برخورد قاطع با گران‌فروشی و احتکار در خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خدابنده اظهار کرد: با واحدهایی که فاقد پروانه هستند و یا اقدام به گران‌فروشی و احتکار می‌کنند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم انجام بازرسی‌های مستمر و نظارت بر قمیت اجناس موجود در بازار اضافه کرد: وجود برخی از آسیب‌ها در بازار نشانگر عدم نظارت و بازرسی است.

فرماندار شهرستان خدابنده ادامه داد: با برپایی نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه مستقیم کالا می‌توان قدم‌های موثری در تامین نیازهای شهروندان خدابنده‌ برداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی بهتر به مردم شهرستان خدابنده اضافه کرد: وظیفه و رسالت مهم مدیران شهرستان خدمت‌رسانی است و باید تلاش لازم را در این زمینه انجام دهند.

یوسفی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های مطلوبی در شهرستان خدابنده در بخش‌های مختلف وجود دارد، اضافه کرد: باید از این توانمندی‌ها برای توسعه همه جانبه شهرستان استفاده شود.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از صنایع تبدیلی در شهرستان اضافه کرد: صنایع تبدیلی یکی از نیازهای مهم شهرستان برای حمایت از کشاورزان منطقه است که انتظار می‌رود جهاد کشاورزی، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و مجمع امور صنفی ضمن برنامه‌ریزی لازم در جذب سرمایه‌گذار با در نظر گرفتن برنامه‌های دولت عدالت محور و بسترهای فراهم شده پیگیری جدی را در این زمینه داشته باشند.

لازم به ذکر است، تعیین قیمت همه اجناس و کالاهای بازار کوچک تا بزرگ، تعیین چهار نقطه در شهر قیدار از سوی شهرداری برای ایجاد مراکز عرضه مستقیم چند کالای اساسی مورد نیاز مردم به صورت موقت توسط اداره تعاون روستایی و مجمع امور صنفی شهرستان به شرط تفاوت قیمت با بازار حدود 15 درصد، استمرار و تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در راستای نظارت و کنترل قیمت‌ها، تعیین تکلیف وضعیت واحدهای صنفی فاقد پروانه، تعیین تکلیف وضعیت خرید و عرضه سبوس در شهرستان، بالا بردن تولید گوشت مرغ در شهرستان با جذب سرمایه‌گذار و حمایت از مرغداری‌های فعال شهرستان از اهم مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول