اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان معدن و تجارت استان قم:

احتکار کالا در قم نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با نظارت‌های انجام شده هیچ‌گونه کالای احتکار شده‌ای در قم وجود ندارد.

احتکار کالا در قم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری قم برگزار شد با ارائه گزارشی از وضعیت بازار و نظارت‌های صورت پذیرفته در استان اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار در جلسه قبلی ستاد با نظارت و بازرسی‌های مشترکی که انجام شد و گزارش‌های به هنگام دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی و همکاری مطلوب نیروی انتظامی، تعزیرات و دستگاه قضایی، تمام انبار‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند و امروز می‌توان گفت که هیچ مورد کالای احتکار شده‌ای در استان قم وجود ندارد.

وی افزود: در نظارت‌های انجام شده در ماه مهر بیش از 16 هزار واحد مورد بازرسی قرار گرفت که بالغ بر دو هزار تخلف ثبت شده و در قالب 292 پرونده تشکیل و به مراجع مرتبط برای اعمال قانون ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه در این مدت 86 گشت و بازرسی مشترک با ارگان‌های نظارتی داشته‌ایم اضافه کرد: 339 محل ارائه سوخت نیز مورد بازرسی قرار گرفته است که 49 مورد پرونده تخلف در این ارتباط تشکیل شده است.

عالی‌پور گفت: 9/13 درصد با افزایش تخلفات در مهر ماه روبه‌رو بوده‌ایم و در پرونده‌های ریالی نیز متأسفانه 49 درصد نسبت به ماه گذشته رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول