اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

جلوگیری از احتکار کالاها با نظارت دقیق بازرگانی عملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: جلوگیری از احتکار کالاها با نظارت دقیق بازرگانی بر روی قیمت‌ها و بازار عملی است.

جلوگیری از احتکار کالاها با نظارت دقیق بازرگانی عملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر اخیر ایشان به خراسان‌شمالی اظهار داشت: دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته‌ای دلیل اصلی‌ ادامه تحریم‌های کشور‌های استعماری بر ضد ایران نیست چرا که از ابتدای شکل‌گیری‌ انقلاب اسلامی کشورهای غربی و در راس آن امریکا، اقدام به تحریم ملت ایران در‌ زمینه‌های مختلف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان اتفاق جدیدی نیست، افزود: ملت ایران‌ هرگز تسلیم خواسته‌های نامشروع غرب نمی‌شود و در صورت عقب‌نشینی نیز این تحریم‌ها به‌ قوت خود باقی است.

عباسی تصریح کرد: ادارات و ارگان‌های دولتی باید با تلاش و همت مضاعف‌، حفظ هوشیاری و نظارت و ‌برنامه‌ریزی دقیق این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: به منظور‌ جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی مردم توسط افراد سود‌جو و افزایش کاذب قیمت‌ها‌، بازرگانی باید با نظارت دقیق سعی در کنترل بازار و قیمت‌ها کنند.

فرماندار بوکان با بیان اینکه با مهار و کنترل قاچاق علاوه بر جلوگیری از ورود کالاهای ضدارزشی، می‌توان اقتصاد جامعه را رونق بخشید، گفت: در مبارزه با پدیده مخرب قاچاق باید مردم را نیز سهیم و از مشارکت آنان استفاده کرد زیرا‌ کالای قاچاق علاوه بر تهدید اجتماعی بر اقتصاد و فرهنگ جامعه نیز تاثیر‌ منفی می‌گذارد.

عباسی در ادامه یادآور شد: در‌ همین راستا کمیسیون مبارزه با قاچاق این شهرستان در بحث مبارزه با قاچاق مردم را سهیم کرده و در این راستا با برگزاری جلسات با روحانیون، اصناف، بازاریان و نخبگان، شوراها و دانش آموزان می‌توان در این امر می‌توان قدم‌هایی اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول