اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تاکید کرد

برخورد با احتکارکنندگان کالا در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: آمادگی کامل برای برخورد با احتکارکنندگان را داریم تا در شهرهای دشتستان مردم با مشکلات و موانع مواجه نشوند و با آرامش خاطر کار کنند.

برخورد با احتکارکنندگان کالا در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی‌ در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و تامین رفاه و آسایش ایشان مهم‌ترین هدفی است که مسئولان در سطوح مختلف مورد توجه قرار داده‌اند و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی همت و جدیت مدیران یکی از مهم‌ترین مسایل است خاطر نشان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی و التهابات بازار نیازمند مراقبت بیشتر از ناحیه مدیران هستیم و در شهرستان دشتستان شرایط را برای تحقق این مهم هموار کرده‌ایم.

خسروی بیان داشت: دستگاه‌های متولی در امر بازار و معیشت مردم و دستگاه‌های نظارتی تمام توان و تلاش خود را در راستای کنترل بازار به عهده گرفته‌اند تا به هیچ وجه در حق مردم اجحاف نشود.

وی اضافه کرد: جلسات تنظیم بازار شهرستان به صورت منظم و هفتگی برگزار می‌شود و تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی نیز برای کنترل وضعیت بازار آماده هستند.

این مسئول اذعان داشت: در جریان وضعیت بازار مرغ با تلاش شورای تامین شهرستان و نهادهای متولی بازار مرغ و فرآورده‌های دامی توانستیم آرامش را به بازارهای شهرستان و استان بازگردانیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: برخی کالاها توسط ستاد حمایت از تولید‌کنندگان افزایش یافته و این افزایش قیمت سراسری است و شهرستان و استان در این زمینه نقشی ندارند.

خسروی با اشاره به شهرت ارزانی بازار برازجان ابراز داشت: شرایط و وضعیت بازار در سطح شهرستان را با شرایط کشور هماهنگ و همگام می‌کنیم و با توجه به شهرت ارزانی بازار برازجان شرایط را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنیم که شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها در سطح شهرستان نباشیم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: آمادگی کامل برای برخورد با احتکارکنندگان را داریم تا در شهرهای شهرستان مردم با مشکلات و موانع مواجه نشوند و با آرامش خاطر کار کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول