اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

اهالی فوتبال به خاطر مردم با تیم شهرداری مهربان باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم متعلق به همه مردم ورزش‌دوست استان بوده و خانه همه اهالی فوتبال است که باید به خاطر مردم مجموعه تیم را یاری دهیم و آن را تنها نگذاریم.

اهالی فوتبال به خاطر مردم با تیم شهرداری مهربان باشند

احد الیاسی در حاشیه تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در طول چند سالی که این تیم از لیگ دسته دوم کار خود را آغاز کرد و اکنون سه سال است که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد به صورت رسمی و غیر رسمی در کنار تیم بوده‌ام.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: ما نیز به مانند همه هواداران دغدغه تیم و موفقیت آن را داریم و همه می‌دانند که برای کسب روزی به این تیم نیامده‌ایم چراکه بهترین لحظات زندگی خود را در زمین‌های ورزشی استان سپری کرده و بیش از هر چیز به فوتبال این دیار و موفقیت آن در میادین عشق می‌ورزیم.

پرداخت دستمزدها در شهرداری یاسوج بهتر از سایر تیم‌های دسته اولی بوده

الیاسی با قدردانی از مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج بیان داشت: با اینکه تیم ما نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور تمکن مالی کمتری دارد و شاید برخی تیم‌ها چهار تا پنج برابر شهرداری هزینه کرده‌اند ولی پرداخت‌های تیم ما بهتر و به موقع‌تر از سایر تیم‌ها بوده به طوریکه اکنون 30 درصد قرارداد‌ها را پرداخت کرده‌ایم که در نوع خود جالب توجه است.

وی این موفقیت را مرهون تلاش‌ها و مساعدت خوب شورای شهر یاسوج و اعضای آن و همچنین مدیرعامل این باشگاه دانست و گفت: با همه این زحمات و تلاش‌ها مجموعه تیم اعم از بازیکنان و کادر فنی و ما وظیفه داریم جوابگوی این حسن نظر باشیم چراکه تیمداری و پرداخت دستمزد بازیکنان و مخارج آن برای مجموعه‌های کم‌بضاعتی چون شهرداری یاسوج بسیار سخت به نظر می‌رسد.

الیاسی در ادامه به نتایج این تیم در چند هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: بعد از نخستین بردی که در هفته اول و در بندرعباس داشتیم هیچگاه فکر نمی‌کردیم که در چنین روزهایی در رده هفتم قرار بگیریم چرا که تیمی یک‌دست و همدل داریم.

همدلی در تیم شهرداری یاسوج بیش از گذشته است

وی به هماهنگی کامل بازیکنان با کادر فنی و رعایت سلسله مراتب در کادر فنی اشاره کرد و گفت: کادر فنی را تا آنجا که به عنوان یک فوتبالی و نه به عنوان سرپرست تیم از آنها شناخت دارم، توانمند هستند و کار خود را به خوبی می‌دانند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: تیم خود را با 1.5 میلیارد تومان بسته‌ایم که با توجه به بضاعت شهرداری یاسوج نوعی فداکاری در ورزش و اهتمام و توجه به جوانان است در حالی که اگر توان مالی شهرداری بیش از این بود می‌توانستیم بازیکنان مورد دلخواه را در خطوط مختلف به ویژه در خط حمله جذب کنیم.

الیاسی به دستمزدهای بالای بازیکنان اشاره کرد و گفت: جذب بازیکنی همچون مقداد قباخلو مبلغی معادل با 200 میلیون تومان نیاز داشت که ما نداشتیم و یا دیگرانی همچون حسین حجازی‌پور که زور باشگاه به این مبالغ نمی‌رسید.

این مسئول در تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازیکنان کنونی تیم را در سطح خوب ارزیابی کرد و گفت: دلیل نمی‌شود که بازیکنی را به خاطر قرارداد 40 یا 50 میلیونی خوب و در اندازه لیگ دسته یک فوتبال کشور ندانیم چراکه برخی بازیکنان تنها نان اسم خود را می‌خورند.

امان از گل نزدن

وی افزود: به بازیکنان خود اعتماد داریم و تنها دلیل نتایج اخیر را گل نزدن می‌دانیم همچنان که همه دیدند در مقابل ایران‌جوان بوشهر و راهیان کرمانشاه گل نزدیم و هر تیمی که گل نزند بر اساس جبر فوتبال عاقبت بازنده خواهد بود.

الیاسی اتحاد و همدلی اهالی فوتبال را یکی از شاخصه‌های مهم برای موفقیت هر تیم به خصوص شهرداری یاسوج دانست و گفت: از همه کسانی که به نحوی دلگیر هستند می‌خواهیم که در کنار تیم باشند و بدانند که هرگونه موفقیت شهرداری یاسوج به منزله موفقیت خود آنها محسوب می‌شود.

برخی دوستان به خاطر مردم با تیم شهرداری همراه شوند

وی تصریح کرد: اگر با تیم خود نامهربان باشیم و آن را از دست بدهیم چه بسا که تا چند سال دیگر تیمی در این رده و حد و اندازه نداشته باشیم و در بلندمدت موجب افت فوتبال استان خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری با ابراز امیدواری از این‌که تیم فوتبال شهرداری به روزهای خوب خود بر خواهد گشت، تصریح کرد: هیچ مشکلی به جز گل نزدن در تیم نداریم که با تمرینات مداوم و متنوع و همچنین ایجاد روحیه در بازیکنان از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

وی با قدردانی از مجموعه همراه با تیم شهرداری یاسوج به خصوص هیئت فوتبال گفت: امیدواریم کسانی که به هر نحو نگرانی‌هایی دارند گرد هم جمع شده و با اتحاد و همدلی تیم شهرداری را که متعلق به همه فوتبال‌دوستان استان است، یاری دهند.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول