اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

فروش اوراق مشارکت و پول‎های سرگردان باید ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خواستار ساماندهی بحث فروش اوراق مشارکت و پول‎های سرگردان مردم شد.

فروش اوراق مشارکت و پول‎های سرگردان باید ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی عصر امروز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: همانطور که همه می‎دانیم، پول‎های سرگردان بسیاری در خانه‎های مردم، به عنوان مثال به صورت طلا وجود دارد که باید آنها را وارد بازار کنند و از سودهای حاصل از آن بهره‎مند شوند.

پیگیری ساخت مترو شهر گرگان در صحن مجلس شورای اسلامی

وی با اشاره به حجم بالای ترافیک در مرکز استان گلستان تصریح کرد: پیگیری ساخت مترو شهر گرگان در حال پیگیری است که این امر موجب کاهش ترافیک شهری خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید برای بالا بردن ظرفیت‎های جدید در این شهر تلاش کنند، اذعان کرد: در خصوص این طرح با دو شرکت تأمین سرمایه ملی وارد مذاکره شده‎ایم و با مشخص کردن طول و عرض جغرافیایی، پیگیر طرح و برای رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب اجرای این طرح مهم و زیربنایی، مدیران ارشد شهری به ویژه معاون عمرانی استاندار و مدیر کل دفتر فنی استانداری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار گرگان باید پای کار آیند.

امامی با اشاره به وجود 2 میلیارد دلار بودجه در صندوق دولت در بحث عبور و مرور شهری گفت: اعتبار لازم وجود دارد و تنها کافی است تا مدیران شهری و استانی قوی‎تر عمل کنند تا اعتبار مورد نیاز را جذب کنند.

وی از عضویت خود در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی خبر داد افزود: این کمیسیون به نحوی سرقفلی برخی نمایندگان است که به همین دلیل بنده تمام سعی و تلاش خود را در جذب اعتبارات لازم برای توسعه شهر و استان در آن انجام می‎دهم.

پیشرفت و توسعه باید با همگرایی ایجاد شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با جدی تلقی کردن بحث مشارکت در امور بیان کرد: پیشرفت و توسعه باید با همگرایی، همفکری و انسجام پیگیری شود تا با استراتژی تعامل و تفاهم، ضریب موفقیت را بالا ببریم.

وی با اشاره به سبقه شهر گرگان و در اختیار داشتن افراد صاحب‌نظر در آن بیان کرد: باید با نگاه و هدف مشخص، برای شهر خود در حد و اندازه آن تصمیم‎گیری کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: روحیه و مشارکت عمومی را در بخش پروژه‎های عمرانی و عمومی باید تقویت کنیم و از هم‌فکری آنها به نحو احسن بهره‎مند شویم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول