اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه استانداری قزوین خبر داد

ساماندهی 90 درصد از مزارهای شهدای قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر برنامه و بودجه استانداری قزوین گفت: بیش از 90 درصد از مزارهای شهدای استان قزوین ساماندهی شده و یا در دست اقدام است.

ساماندهی 90 درصد از مزارهای شهدای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صفر لک در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان قزوین اظهار کرد: 56 درصد از مزارهای شهدای این استان به طور کامل ساماندهی شده و 49 درصد در دست اقدام و ساماندهی است که تنها هفت درصد از مزارها تاکنون ساماندهی نشده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساماندهی گلزار شهدای استان قزوین و خرید برخی از تجهیزات مورد نیاز خانواده‌های شهدا و ایثارگران تخصیص یافته است که امکان جذب 20 درصد از این اعتبارات در حال حاضر وجود دارد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه استانداری قزوین تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار چند سال اخیر این استان است که ساماندهی آن نیازمند طراحی فنی و تخصصی از سوی دستگاه‌های مسئول است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول