اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

توسعه کشاورزی اولویت نخست گلستان/ همه لایه‎های خدمت باید بر محور برنامه حرکت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کشاورزی اولویت نخست گلستان است گفت: در جریان توسعه، بخش تولید، سهم بهره‎وری و ارزش افزوده تاثیر بسیار بالایی دارد که نباید از آن غفلت کرد.

توسعه کشاورزی اولویت نخست گلستان/ همه لایه‎های خدمت باید بر محور برنامه حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی عصر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان اظهار داشت: این نگاه برنامه محوری که در گلستان وجود دارد را به فال نیک می‎گیرم و امیدوارم همه دستگاه‎های متولی به موازات راهبردها، برنامه‎ها و سند اجرایی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت برنامه‎های راهبردی بر اساس کارشناسی قابل شناسایی است خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت کارشناسی، قدرت تعامل ما توأم با تحمل در رسیدن به تفاهم باشد لذا اگر یکدیگر را باور کنیم و بخواهیم به توسعه استان کمک کنیم باید در کنار هم این هدف پیگیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بر استراتژیک مشخص تعامل، تحمل و تفاهم در بین دستگاه‎های اجرایی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه نیروهای خوب، ارزشی و ولایتمدار در گلستان زیاد است باید ظرفیت مدیریت استان به خدمت گرفته شود تا فرصت‎های طلایی به منصه ظهور برسد.

امامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مشکل ما این است که هر کدام در حوزه کاری خود را عقل کل دانسته و مستقل عمل می‎کنیم که این یک آسیب جدی در اداره امور ملی و استانی است.

وی در خصوص اینکه باید با نگاه حرکت جمعی و مشارکتی برای رسیدن به یک سطح قابل قبول حرکت کنیم یادآور شد: بی‎ثباتی یکی از اهداف دشمن است که با این عمل می‎خواهد آرامش و امنیت از جامعه رخت ببندد لذا مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر مسائل اقتصادی به پشتوانه علمی تکیه نداشته باشد کارآمدی آن از دست خواهد رفت لذا برنامه‎ریزی مدبرانه اساس کار تلقی می‎شود.

امامی خاطر نشان کرد: اگر قرار است ارزش افزوده استان را بر اساس برنامه‎ریزی‎ها جلو ببریم نباید بگذاریم این فضا از دست ما خارج شود و در جایی که سیاست‎گذاری کلان شده لازم است تمام لایه‎های خدمت به کار گرفته شوند و بر اساس برنامه حرکت کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول