اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

559 هزار نفر مشمول سهام عدالت در بوشهر ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: 559 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت در قالب 9 تعاونی شهرستانی در این استان ساماندهی شدند.

559 هزار نفر مشمول سهام عدالت در بوشهر ساماندهی شدند

حسین حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اداره کل تعاون و رفاه استان بوشهر در راستای وظایف خود در بخش توزیع سهام عدالت با جدیت وارد عمل شده و مشمولان را ساماندهی کرده است.

وی با اشاره به فعال بودن 45 تعاونی مصرف کارگری و کارمندی در استان بوشهر تصریح کرد: همچنین 20 تعاونی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان و 41 تعاونی عمرانی نیز در استان بوشهر فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: همچنین 10 واحد تعاونی در حوزه ورزش و 11 تعاونی اعتبار کارگری و کارمندی نیز در استان فعال هستند.

حیدری در ارتباط با فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی هم گفت: در یک سال گذشته 70 پودمان آموزشی با 964 ساعت آموزش و حضور یک‌هزار و 27 نفر و مجموع 14 هزار و 26 نفر ساعت در استان بوشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش اشتغال دستگاه‌های اجرایی نیز در یک سال گذشته 23 هزار و 31 نفر تعهد اشتغال در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ثبت و ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، رفاه و امور اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: از اول شهریور ماه سال گذشته تا پایان شهریور ماه امسال 75 جلسه کارگروه اشتغال و کمیته‌های فرعی آن با 507 مصوبه در استان برگزار شده است.

حیدری گفت: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون 12 هزار و 300 نفر متقاضی اشتغال در دفاتر کاریابی‌های غیر دولتی و مراکز خدمات اشتغال نام‌نویسی کردند و از بین جویندگان کار بنا به مهارت و کسب شرایط تعداد 9 هزار و 574 نفر به 4 هزار و 536 فرصت شغلی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در 11 ماهه گذشته 2 هزار و 256 نفر از طریق کاریابی‌های غیردولتی و مرکاز خدمات اشتغال به کار گرفته شدند.

حیدری متذکر شد: در همین مدت 162 نفر کارفرما و 419 نفر کارگر از مزایای تخفیف ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این مدت 72 بازرسی و نظارت از مراکز کاریابی غیردولتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول