اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده حسین فهمیده محقق می‌شود

برگزاری یادواره 36 دانش‌آموز شهید رودان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش رودان هرمزگان از برگزاری یادواره 36 شهید دانش‌آموز این شهرستان با حضور خانواده شهید حسین فهمیده خبر داد.

برگزاری یادواره 36 دانش‌آموز شهید رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در شمال شرقی هرمزگان، موسی خادمی عصر امروز در نشستی در رابطه با برگزاری یادواره مذکور اظهار داشت: مردم منطقه رودان در زمان دفاع مقدس به طور قابل توجهی در مناطق جنگی و جبهه‌ها حضور یافتند و در همین راستا این شهرستان نسبت به جمعیت خود تعداد قابل توجهی شهید و ایثارگر را به انقلاب تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان، مردمی انقلابی و در صحنه هستند، افزود: خانواده‌های مقید و مذهبی این شهرستان، در زمان جنگ با تربیت فرزندانی انقلابی سهمی عمده در دفاع از مرزهای اعتقادی و فیزیکی کشور ایفا کرده‌اند.

خادمی یادآور شد: تقدیم تعداد 36 شهید دانش‌آموز گواهی بر این مدعاست که در نوع قابل اعتنا و توجه است و به نوعی نشان‌دهنده علاقه مردم این شهرستان به انقلاب خود است.

مدیر آموزش و پرورش رودان با اشاره به برگزاری و اهداف یادواره شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: یادواره 36 شهید دانش‌آموز این شهرستان با سخنرانی و خاطره‌گویی برادر و خواهر شهید حسین فهمیده برگزار می‌شود.

به گفته وی این یادواره در تاریخ نهم ماه جاری با مداحی محسن طاهری از مداحان برجسته کشوری در دبیرستان علامه امینی رودان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همه باید در راه انتقال فرهنگ، مفاهیم و آرمان‌های دفاع مقدس تلاش کنند چراکه تنها با انتقال اصول اساسی دفاع مقدس به نسل‌های کنونی و آینده است که می‌توانیم نظامی پویا و مقتدرتر را در آینده داشته باشیم.

خادمی یادآور شد: یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان رودان با حضور مقامات کشوری و لشکری استان و مسئولان ادارات و نهادها و ارگان‌های شهرستان و خانواده شهدا و عموم مردم شهیدپرور برگزار می‌شود.

وی در پایان از تمام دستگاه‌ها و ادارات که در این راستا همکاری‌های لازم را با ستاد یادواره شهدای شهرستان داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول