اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین استان‌های کشور

معاونت مسکن بنیاد شهید استان مرکزی رتبه سوم کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از کسب رتبه سومی معاونت مسکن این نهاد در بین استان‌های کشور در شش ماهه گذشته خبر داد.

معاونت مسکن بنیاد شهید استان مرکزی رتبه سوم کشوری را کسب کرد

حجت‌الاسلام حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: واحد مناسب‌سازی معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید استان مرکزی در شش ماهه گذشته موفق شد با جذب اعتبارات چشمگیر به منظور مناسب‌سازی معابر عمومی محیط شهری از رتبه 30 به رتبه سه کشور ارتقاء یابد.

وی تصریح کرد: در بخش امور گلزارها نیز با ساماندهی و بازسازی گلزار و مزار شهدای شهرها و روستاهای استان این سازمان از رتبه 25 به رتبه 5 ارتقاء یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: در بخش تامین مسکن ایثارگران نیز با تلاش‌های فراوان این واحد در رتبه‌بندی کشوری از رتبه 23 به رتبه 5 ارتقاء یافته است.

هنرمند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش امور حقوقی بیان داشت: برگزاری 25 مورد دفاع از دعاوی مطروحه به ظرفیت اداره در دیوان عدالت اداری، برگزاری 30 جلسه راهنمایی و پیگیری شکایات جانبازان در کمیسیون ماده 16 و ارائه 30 مورد مشاوره در زمینه حل مشکلات اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر بخشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه امور حقوقی طی شش ماهه گذشته به شمار می‌رود.

وی گفت: در قالب طرح سپاس (مراجعه خادم به مخدوم) 295 مورد سرکشی به منازل و عیادت از جامعه هدف صورت گرفته است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول