اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جاری

طرح شهید دیالمه در دانشگاه پیام نور قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم گفت: طرح شهید دیالمه در راستای بصیرت‌افزایی در قشر دانشجو در دانشگاه پیام نور قم اجرا خواهد شد.

طرح شهید دیالمه در دانشگاه پیام نور قم اجرا می‌شود

جواد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدام بسیج دانشجویی این دانشگاه در حوزه بصیرت‌افزایی دانشجویان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و نیاز کلی جامعه دانشجویی در پرداختن به مسائل سیاسی، طرح شهید دیالمه در دانشگاه پیام نور قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح که با حضور کارشناسان و اساتید معتبر سیاسی در سال تحصیلی جاری اجرا می‌شود، دانشجویان با جریان‌های سیاسی مختلف و تاریخچه آنان آشنا شده و اطلاعات کافی نسبت به مسائل مختلف سیاسی کشور به دست می‌آورند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم با اشاره به تنظیم سرفصل‌های این طرح توسط کارشناسان ابراز داشت: کتاب‌هایی نیز برای این منظور تهیه شده که در جریان این طرح توسط اساتید تدریس می‌شود.

وی بیان کرد: نشست‌های تخصصی این طرح به صورت هفتگی و منظم در دانشگاه پیام نور قم برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم هر هفته از یک سخنران سیاسی آگاه برای روشنگری در میان قشر دانشجو استفاده کنیم.

صالحی اظهار داشت: در جریان برگزاری این طرح کرسی‌های آزاداندیشی برای ارائه نظرات دانشجویان در موضوعات مختلف سیاسی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر ضرورت ورود دانشجویان به عرصه‌ سیاسی گفت: انزواطلبی با نقش‌ها و رسالت‌های دانشجویی در تضاد است و باید تمام دانشجویان این موضوع را در نظر داشته باشند که در جریان مسائل سیاسی باید فعال و پویا در صحنه حاضر بود تا تلاش دشمنان به شکست بینجامد.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور قم ادامه داد: بصیرت‌افزایی در خود و جامعه یکی از مسئولیت‌هایی است که رهبر معظم انقلاب به عهده دانشجویان گذاشته و در این مسیر تشکل‌های دانشجویی نقش بسیار پررنگی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول