اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام:

فیلم توهین‌آمیز به مقام پیامبر (ص) ضعف غرب را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اینکه فیلم توهین‌آمیز به مقام پیامبر (ص) ضعف غرب را به نمایش گذاشت گفت: دنیای غرب نهایت ضعف خود را در برابر دین مبین اسلام با ساخت این فیلم به تمام جهانیان نشان داد.

فیلم توهین‌آمیز به مقام پیامبر (ص) ضعف غرب را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسین رجبی‌دوانی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور اراک اظهار داشت: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر (ص) عمق سقاوت و ناتوانی دشمنان اسلام را ثابت کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان دین مبین اسلام از همان ابتدا دشمنی‌های خود را با شکنجه مسلمانان و توهین و اهانت به بزرگان اسلام شروع کردند و تلاش داشتند به هر نحو ممکن مانع از گسترش اسلام شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه ترس از جاذبه‌های اسلام اصلی‌ترین دلیل بی‌حرمتی و اهانت دنیای غرب به مقدسات مسلمانان است گفت: چنین اقدامات سخیفانه‌ای نه تنها مانع از گسترش دین مبین اسلام نخواهد شد، بلکه همانطور که همه جهان شاهد بودند، اتحاد مسلمانان کشورهای مختلف را بیش از پیش بیشتر کرد.

رجبی‌دوانی هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را توهین به همه ادیان دانست و تاکید کرد: بعد از ساخت این فیلم شاهد بودیم همه مکاتبی که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان بودند، در برابر این اقدام به‌پا خاسته و آن را محکوم کردند.

وی اظهار داشت: اسلام‌‌ستیزی و اسلام‌‌هراسی ترفند اصلی دشمنان برای ضربه زدن به دین میبن اسلام است و استکبار جهانی با شناسایی و مطالعه نقاط ضعف و قوت مسلمانان در صدد مقابله با اسلام برآمده است که این مسئله ضرورت هوشیاری مسلمانان را صد چندان می‌کند.

مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به ترس دشمنان اسلام و حرکات غیر انسانی آنان برای جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام بیان کرد: منافع مستکبران و زورگویان با گسترش دین اسلام به خطر می‌افتد و آنان از این واقعه در حال رخ دادن بسیار خشمگین شده‌اند و دست به هر کار غیر انسانی می‌زنند اما خوشبختانه پیروان اسلام روزبه‌روز در حال افزایش است و این نشان‌دهنده کمال دین آسمانی است.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید اروپا و غرب را با خروج دانشمندان و نخبگان به زانو در‌آورند و دنیای مادی و اقتصادی غرب را متلاشی کنند، افزود: استکبار جهانی و غرب در صدد مقابله با اسلام برآمده‌اند که هر بار توطئه آنان با شکست مواجه شده و پاسخ کوبنده‌ای از مسلمانان دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول