اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پزشکی کرمان:

توهین به مقدسات نشانه شکست مادی‌گرایان است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: توهین به مقدسات اسلامی و بازی با اعتقادات‌ مردم کاری خطرناک از سوی استکبار و نشانه شکست مادی‌گرایی و لیبرالیسم است.

توهین به مقدسات نشانه شکست مادی‌گرایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان توسط ایادی رژیم شاهنشاهی اظهار داشت: از زمانی که انسان پا در عرصه وجود گذاشت و اصالت و روحانیت خود را در پرتو لطف خداوند مشاهده کرد، جبهه حق و باطل نیز شکل گرفت.

وی بیان داشت: عدم اطاعت شیطان از امر خداوند موجب شد تا نخستین طبل مخالفت در عالم نواخته شود و حق و باطل در برابر هم بایستند.

عارفی افزود: اگر چه هزینه‌های سنگینی نیز در این راه داده شد و صالحان و پیامبران زیادی در این مسیر شهید شدند، اما هیچ‌گاه تسلیم جبهه جذاب مادی‌گرایی واقع نشدند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به مکتب مترقی شیعه طی تاریخ ایران بعد از اسلام این هدیه الهی را در دل و جان خود داشتند، دشمن زمانی که خود را در ذلت و اوج سقوط دید، دیگر صحبت از منطق و بحران نمی‌توانست کاری برای او انجام دهد، لذا دست به جنایتی زد که به لکه ننگ بر پیکر آنها ماندگار شد.

عارفی با اشاره به آتش زدن مسجد جامع کرمان توسط ایادی رژیم شاهنشاهی ابراز داشت: آنها با این کار نهایت پلیدی خود را به جامعه جهانی نشان دادند و این کار اعلامی بود که دیگر پهلوی امیدی به ماندن ندارد، لذا به مقدسات ما حمله می‌کند.

وی گفت: امروز جهان به یک روشنگری و روشن‌ضمیری سوق داده می‌شود و بشریت در مسیر بصیرت است، جهان فهمیده که خالی بودن بشریت از معنویت و خداوند چه هزینه‌های زیادی بر آنها تحمیل کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز داشت: دنیای غرب فهمیده که مادی‌گرایی چه ضرباتی بر پیکر انسانیت و اخلاق در جامعه آنها وارد کرده است.

عارفی خاطر نشان کرد: جهان اسلام نیز متوجه شده که بهترین نسخه هدایت و حکومت، مادی‌گرایی و لیبرالیسم و مردم‌سالاری مدنظر غرب نیست.

وی بیان داشت: جهان اسلام اکنون مطمئن است که باید به قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) باز گردد، این بصیرت منحصر به جهان اسلام نیست، بلکه جهان متفکر غرب، انگلیس و فرانسه نیز درک کرده که در لیبرالیسم راه نجاتی ندارند.

عارفی افزود: دنیا متوجه عدالت و انسانیت شده، زیرا این انقلاب‌ها شکل گرفته و هر روز فریاد مردم غرب و مسلمان‌های کشورهای اسلامی بلند است.

وی عنوان کرد: آنها خود را در مرحله انزوا و سقوط دیده‌اند، لذا به مقدسات حمله می‌کنند، همان کاری که پهلوی در روزهای آخر عمر خود در مسجد جامع کرمان انجام داد.

عارفی توهین به مقدسات اسلامی و بازی با اعتقادات‌ مردم را کار خطرناکی از سوی استکبار دانست و تصریح کرد: اینها علامت شکست مادی‌گرایی و لیبرالیسم است.

وی با بیان اینکه پرچم‌دار نهضت عدالت و نجات دنیا وجود محمد مصطفی (ص) است، گفت: اگرچه توهین به مقدسات بر امت اسلامی سنگین است، اما مسلمانان جهان و آزادیخواهان این حرکات را پایان عمر استبداد و استکبار جهانی می‌دانند.

به گزارش فارس، مسجد جامع کرمان 24 مهر ماه سال 1357 به مناسبت چهلمین روز شهدای 17 شهریور عزادار بود که توسط کولی‌ها و ایادی رژیم شاهنشاهی به آتش کشیده شد.

غلامرضا یزدان‌شناس و محمد باقدرت‌جوپاری از شهدای این حادثه هستند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول