اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

هیچ توهینی به داور نکردم/ دلیل اخراجم را نمی‌دانم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در بازی با حفاری من هیچ توهینی به داور نکردم و کنار زمین با بازیکنانم در حال صحبت بودم که داور تصمیم به اخراج من گرفت.

هیچ توهینی به داور نکردم/ دلیل اخراجم را نمی‌دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا افضل بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنان از تصمیم داور مسابقه برای اخراجم در تعجب هستم زیرا دلیلی برای این موضوع وجود نداشت.

وی به برتری تیمش برابر ملی حفاری اشاره کرده و افزود: تیم حریف هیچ برنامه‌ای برای این دیدار نداشت و با این کیفیت این تیم نمی‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه برد در این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت، تصریح کرد: بازیکنان گیتی‌پسند توانستند نسبت به مسابقات گذشته بهتر ظاهر شوند و سه امتیاز این مسابقه که برای ما اهمیت زیادی داشت را به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه برای تعطیلات لیگ هیچ برنامه‌ای نداریم؛ تاکید کرد: زیرا پنج بازیکن تیم ما به جام جهانی می‌روند و بقیه نیز راهی تیم ملی دانشجویی می‌شوند.

افضل ادامه داد: فکر کنم در اصفهان فقط من و سایر کادر فنی بمانیم و اگر هم برنامه‌ای داشته باشم برای کادر فنی است.

وی به اضافه شدن هاشم‌زاده به کادر فنی گیتی‌پسند اشاره کرد و بیان کرد: فصل گذشته در کنار من حمید بیغم و جونیور حضور داشتند اما با رفتن این دو نفر دستم خالی بود و نیاز داشتم مربیان بیشتری کنارم باشند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول